Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp deg Cosworth!


Veronica_

Anbefalte innlegg

Tot rebuilt 02/04 The car is 110% X-track 6 speed seq. 8,5/9" Aktive diffs.The car is built like rally cross div 1. Engine is the same speq as dermond carnegie english champion.774bhp and 850nm for trackdays and 220 hp for road use

Har du noen reelle tall, som 0-100 eller toppfart? Hestekrefter kan si så mangt.

 

BTW:

 

4438135_5_0_coss5.jpg

 

Så _griseharry_!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bilen til hafsengen gjør 0-100 på i underkant av 2 sek.... firehjulssladd på tørr asfalt er ikke lett og krever MYE effekt!!! Denne bilen er verdenskjent!!!!

 

 

 

Prislapp: 150000 euro..... :love:

Topphastighet?

Ved endring av utveksling kan man nok komme opp i 350-370 km/t.... Men hvor kan man kjøre så fort i norge???? Veit du hvor smal en norsk vei er i 250 km/h???? toppfart er bare tull!!!!!

 

 

300 på autobahn er greit men ikke i norge..... :nei:

Lenke til kommentar
Det jeg er litt redd for er at den lille cossien din vil tape. Det er fordi Carrera GT er orginal, og etter et par mnd med et par ingenører så vil den nok si takk og farvell til cossien. :)

Det som er litt snodig er at det må ingeniører til for¨å bygge grom porsche mens bilen til Hafsengen har motor bygd av Et lite verksted i norge......

Lenke til kommentar
Spoilere og neon er HARRY!!!!!

Hva var det du sa om spoilere, sa du?

Sånne Fast and furios vinger eller hva dere nå kaller det er harry!!!! Bedre med originaldeler som faktisk har en effekt..... De aluvingene har ikke noe downforce og bare bremser bilen.....

Merkelig at de bruker lignende alu-vinger i billøp i høyere klasser da.

 

Luftmotstanden øker vel proposjonalt med kvadranten til farten, så det skal store krefter til for å holde sånne hastigheter, og ikke minst sinnsyke krefter i ramme og resten av bilen for at den skal holde sammen.

Lenke til kommentar
Ved endring av utveksling kan man nok komme opp i 350-370 km/t.... Men hvor kan man kjøre så fort i norge???? Veit du hvor smal en norsk vei er i 250 km/h???? toppfart er bare tull!!!!!

 

 

300 på autobahn er greit men ikke i norge..... :nei:

:lol:

 

Hele greia vil sikkert dette sammen ved sånne hastigheter.

Finnes ikke en japansk bil som har vunnet Rallycross Div 1/Gruppe B.... Ford RS200 og Audi SportQuattro S1 er det villeste som noensinne er laget....

 

 

En Ford RS200 EVO har verdensrekord i 0-100 som serieproduserte gatebil.... 2.8 sekunder, Mercedes McLaren kommer på 2 plass med 3.2...... Porschedriten er jo bare ei litt modernisert boble som er jævelig overprisa....

Lenke til kommentar
Det jeg er litt redd for er at den lille cossien din vil tape. Det er fordi Carrera GT er orginal, og etter et par mnd med et par ingenører så vil den nok si takk og farvell til cossien. :)

Det som er litt snodig er at det må ingeniører til for¨å bygge grom porsche mens bilen til Hafsengen har motor bygd av Et lite verksted i norge......

Det er fint med en bil hvor alt er perfekt, og ikke 70%.

Lenke til kommentar
Spoilere og neon er HARRY!!!!!

Hva var det du sa om spoilere, sa du?

Sånne Fast and furios vinger eller hva dere nå kaller det er harry!!!! Bedre med originaldeler som faktisk har en effekt..... De aluvingene har ikke noe downforce og bare bremser bilen.....

Merkelig at de bruker lignende alu-vinger i billøp i høyere klasser da.

 

Luftmotstanden øker vel proposjonalt med kvadranten til farten, så det skal store krefter til for å holde sånne hastigheter, og ikke minst sinnsyke krefter i ramme og resten av bilen for at den skal holde sammen.

De er nok litt annerledes konstruert enn de fra torshov.....

Lenke til kommentar
En Ford RS200 EVO har verdensrekord i 0-100 som serieproduserte gatebil.... 2.8 sekunder, Mercedes McLaren kommer på 2 plass med 3.2...... Porschedriten er jo bare ei litt modernisert boble som er jævelig overprisa....

 

Jeg ville aldri i verden betalt 150k euro for en cossie ihvertfall.. :ermm:

 

Carrera GT har et nydelig design, i motsetning til cossie. Udiskutabelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...