Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp deg Cosworth!


Veronica_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm. Lurer litt på hvordan man klarer å bruke en Sierras "looks" som et argument FOR bilen? Den er jo seriøst så heslig stygg at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg...

Sikker på at du ikke er så mye penere da.... En dønn strøken Vingebil med 18" OZ magnesium er helfett!!!!!! VAKKER BIL!!!!! :love::love::blush::thumbup:

 

 

 

JAPCRAP: :tease::tease::thumbdown:

Lenke til kommentar

Hvorfor er det sånn at 99% av alle de som kjører rundt i Cossier og lignende harry-biler faktisk er idiot selv når de er av veien. Helt fantastisk. Sierra Cosworth, Nissan Skyline og alle de jallabilene kan ta meg hardt i baken. Skal man bruke litt penger så drar man til Tyskland. Nuff said. :)

Lenke til kommentar

Ok, hvis jeg skulle ha kjøpt en bil hadde det blitt honda s2000, nissan skyline eller en dodge viper. Men, det mest aktuelle er å tenke på en bil man har råd til, dvs 100k-120k klassen i mitt tilfelle.

Jeg ville ha prioritert slik

Styling : 20k (Spoiler, bodykit, neonlys og interiør)

Tuning: 15-20k (Turbo og chip)

Bil: 80k (MÅ HA STORT MOTORVOLUM)

 

Av biler til under 80 k ville jeg ha valgt:

 

1 Honda civic (med v-tec motor eller en motor med 2.0l volum)

 

2 Honda crx (m/vtec)

 

3 Honda prelude (2.0 l)

 

4 Opel Calibra (2.0l)

Lenke til kommentar
Ok, hvis jeg skulle ha kjøpt en bil hadde det blitt honda s2000, nissan skyline eller en dodge viper. Men, det mest aktuelle er å tenke på en bil man har råd til, dvs 100k-120k klassen i mitt tilfelle.

Jeg ville ha prioritert slik

Styling : 20k (Spoiler, bodykit, neonlys og interiør)

Tuning: 15-20k (Turbo og chip)

Bil: 80k (MÅ HA STORT MOTORVOLUM)

 

Av biler til under 80 k ville jeg ha valgt:

 

1 Honda civic (med v-tec motor eller en motor med 2.0l volum)

 

2 Honda crx (m/vtec)

 

3 Honda prelude (2.0 l)

 

4 Opel Calibra (2.0l)

Hvorfor ikke kjøpe en bil til 120k som er ferdig med bodykit, har 300 hk, deilig girkasse, bakhjulstekk med skikkelig sperre og kort styring? Spoilere og neon er HARRY!!!!!

 

1: Civic har framhjulstrekk, sporer noe jæveli ved pådrag og har det mest nitriste interiøret man kan tenke seg

 

2 CRX er en merkelig bil også med framhjulstrekk og nitrist interiør i lys grå plastikk...

 

3 Prelude leveres med 4WS som er helt elendi å kjøre med og går i filler ved første fortauskano og er grisedyrt å fikse

 

4 Opel er Opel som må skrues på til krampa tar deg.... 4x4'n til opel holder max 80k ved litt hardkjør....

 

En original Cossie i seg selv er et morsomt leketøy!!!!

Lenke til kommentar
2 CRX er en merkelig bil også med framhjulstrekk og nitrist interiør i lys grå plastikk...

Dagens oppgave: Finn en cosworth med fint interiør. Bilder er påkrevd.

La oss bygge på denne oppgaven litt. Finn en Sierra Coswort jeg kan like.

 

Forresten, hva er sansynligheten for at en person registrerer seg på forumet og det første han/hun gjør er å grave fram en flere måneder gammel tråd og svarer på denne, uten å ha snakket med Veronica_ og fått beskjed om å støtte henne i denne tråden? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...