Gå til innhold

Logitech Z-680 Høyttaler 5.1 THX eller


Anbefalte innlegg

hei jeg skal kjøpe meg nye pc høtalere og har tittet nermere på disse to men jeg lurere på hvilke av disse som er best?

skal bruke disse mest til spilleng men også en del musikk og noe film. jeg kommer til og bruke det integrerte lydkortet 7.1 på mitt msi kn8 neo platinium hovedkort. er det til og anbefale med dette lydkortet eller burde jeg heller gå for noen høtalere som er noe dårligere med dete lydkortet??

 

på forhånd takk for alle svar :D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det noen av dere som hvet hvor jeg kan få en logitech til rundt 2800 kr i sarpsborg ikke i en nettshop men i vanelig butikk

Det får du ikke... Tror det var 5000 kr på Siba, så du skal lete lenge i så fall...

 

Men netshop.no har tilbud denne uken... rundt 2500 kr pluss frakt, veldig billig vil jeg si :thumbup:

 

Skulle selv gjort det, men har ikke penegene :roll:

Lenke til kommentar

Har hatt logitech Z-680, en kamerat av meg har Megaworks 5.1 og syns rett og slett det ikke var det samme som Logitech.

Når han drar volumet på max ble det ikke like høyt som z-680. Og bassen til Megaworks er litt svakere og lager ikke den helt samme dype bassen som Z-680, den har litt mindre bassrefleks slik det kommer pustelyder av bassen ved høy spilling. Har studert de to elemente og Z-680 hadde ganske større gummioppheng en Megaworks. Det tilsvarer lengere slaglengde og og merer kraft i bassen. Megaworks får ikke beveg seg like mye, slik at det blir en litt mere tja.. hornbass enkelte steder.. (min mening da) Spørs hvor mye bassen intriserer deg da..

 

Men det lagde mye klarer lyd en Z-680. Og klarer og nå de høyeste frekvensene der hvor Z-680 ikke ville gjengi så veldig godt!

 

Logitech Z-680 har jo det tøffe kontrollpanalet som du kan velge en masse muligheter (inc fjernkontroll) F.eks Stereo 2x eller Dolby II musikk eller film..

Ville godt for logitech.

 

Edit: Legge til mer!

Endret av Hevley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...