Gå til innhold

Hvordan lage en fisk om til en side?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan man bruke Dreamweaver 6.0 mx?? det er den verson jeg har.. er sikkert gammel men men!!

Hvis du har tenkt å bruke designview så er DW 6.0 for gammel(Vil egentlig ikke anbefale å bruke det i det hele tatt).

En annen sak med DreamWeaver er jo at det koster mye penger, derfor burde man vurdere å bruke gratis programmer istedenfor Dreamweaver hvis man bare har tenkt å benytte det til å gjøre koden lettere å lese.

Her er et program som gjør jobben sin nokså godt: NotePad 2

Lenke til kommentar

jeg føler at jeg har ganske bra peiling på css og html..

jeg skriver rein xhtml 1.1 på sidene mine. Eneste problemt jeg har hatt er med kontakt skjemane mine. klarer ikke å validere dem, men men det er en anne sak.

 

hvilken verson av dreamweaver burde jeg ha for at dette med å sette sammen ikke skal bli så vansklig..

 

til arve jeg har alltid skrevet html sjøl og aldri brukt FP eller den slags programmer.

hehehe :cool: men for all del skriver på langt nær en god eller strukturert kode :no:

 

du kan jo se på siden min (link nederst) det er den første css siden jeg laget, ble ferdig med den for ca 1 mnd siden. ser jeg har et lite problem med css fila mi, men sida er skrevt med XHTML 1.1

Endret av danweb.cjb.net
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...