Gå til innhold

Netshop 1557GLS tilbud!

Beop

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Nå er chassiet mitt levert hos netshop.no  :!:  :!:  Ble levert idag ;)  :dribble:  :thumbup

Hmm.. Nå bytta de om igjen :hmm: . Nå er bekreftet leveringsdato 20.09.04.. *forvirra* Men det er vel det samma :p:roll:

Endret av elindse
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå er chassiet mitt levert hos netshop.no :!: :!: Ble levert idag ;):dribble::thumbup:

Nice, hvor stod det? såvidt jeg vet skulle de få dem i morgen, også en levering senere denna uka :w00t::w00t::thumbup:

Skrevet

Heeeerlig!

Min er grønn, står plukkliste, så regner med at de holder på å bygge den og shipper den i morra :)

Kanskje jeg får den til onsdag da, lov å håpe :p

Skrevet

Bestillte 13.09

Han karen fra Netshop som posta i denne tråden sa at maskiner bestillt 15.09 og senere ville få fra batchen som kommer inn 23.09...

Sorry mate ;)

Skrevet (endret)
Bestillte 13.09

Han karen fra Netshop som posta i denne tråden sa at maskiner bestillt 15.09 og senere ville få fra batchen som kommer inn 23.09...

Sorry mate  ;)

hmm

Alle disse er solgt, og det er til de kundene som får opp "ubekreftet 21/9" på ordrestatusen sin.

Det skrev Netshop, og hos meg stod det ubekreftet 21/9 .. så something is wrong :(:cry:

Endret av MaFiA
Skrevet
Er det bare meg, eller www.netshop.no nede?

Stemmer det...

Sender dem en mail jeg og påpeker problemet, samt spør om når maskinen min/vår er leveringsdyktig...

Skrevet

ahh, deilig, bestilte min tidlig 15.09 så kanskje jeg får denne forsyninga da ;) de sa de som bestilte tidlig 15.09 fikk den først :) Så, ahh gleder meg sinnsykt.

Skrevet
ahh, deilig, bestilte min tidlig 15.09 så kanskje jeg får denne forsyninga da ;) de sa de som bestilte tidlig 15.09 fikk den først :) Så, ahh gleder meg sinnsykt.

hehe, var relativt tidlig ute jeg å *håper selvom jeg tviler* :w00t:

Skrevet
Er vel oppe om ikke så altforlenge :D

da håper jeg det står en grønn dato + 20/09/2004 :p

meg og meg og meg og meg og :p hehe

Vil så gjerne ha den så fort som mulig :)

Skrevet
Er oppe og eg står på plukkliste med grønn dato :) er så digg....

hehe, lucky y00!! :D

Produktbeskrivelse  	Enh.  	B  	L  	R  	Lev.dato
Netshop 1557GLS "bygg din egen bærbar"      24.09.2004

Faen, *snufs* :hmm::cry::(

jaja, håper ihvertfall den kommer før høstferien, da jeg trengern :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...