Gå til innhold

Netshop 1557GLS tilbud!


Beop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte meg en Aopen 1557GLS for 3 dager siden. Og ubreftet står til 17.septemper. :) Når jeg først skulle kjøpe lap ble det disse spesifikasjonene:

 

- Intel P-m 1,7GHz

- 1024 MB ram (Standard 333MHz)

- 80 GB Hitatchi disk. (5400RPM)

- AOpen 4X DVD +/-RW Dual Layer

 

*Bør holde til mitt bruk* ;p

 

Gleder meg som en unge.. Hater ubekrefta datoer, sjekker status minst 3 ganger daglig ;p

Lenke til kommentar

Jeg har en 1557 som jeg kjøpte fra Netshop, og selvom det sto ubekreftet 05.09 på flere av delene så fikk jeg den 30.08 !!

 

Fikk en ganske utrolig pris også;

 

1,7 Ghz Centrino Prosessor

60Gb 5400rpm hitachi travelstar

512Mb Corsair PC 3200 (400mhz)

DVD/CD-RW

ATI Radeon 9700 128 Mb

54Mbps trådløst nettverkskort

 

Til 13.200 kr!!

 

Er stor fornøyd, og skjønner ikke hvordan noen kan kjøpe en annen pc en dette, anbefaler den på det varmeste!

Lenke til kommentar
Jeg har en 1557 som jeg kjøpte fra Netshop, og selvom det sto ubekreftet 05.09 på flere av delene så fikk jeg den 30.08 !!

 

Fikk en ganske utrolig pris også;

 

1,7 Ghz Centrino Prosessor

60Gb 5400rpm hitachi travelstar

512Mb Corsair PC 3200 (400mhz)

DVD/CD-RW

ATI Radeon 9700 128 Mb

54Mbps trådløst nettverkskort

 

Til 13.200 kr!!

 

Er stor fornøyd, og skjønner ikke hvordan noen kan kjøpe en annen pc en dette, anbefaler den på det varmeste!

Hvordan fikk du den så billig da?

 

Trodde d bare var nylig at dem satte ned prisen til 13400 for den jeg har posta...?

Lenke til kommentar

Har hatt denne ca. 1 mnd. nå, og bruker den i jobb.

 

Eg er ganske fornøgd, men den finnes minus også med denne maskina:

- Plastikk

- Dårlig innsynsvinkel på skjerm under- og overfra.

- Håplaus plassering av "home" og "end" knappane. (Plagsom dersom du programmerer)

- Tidenes dårligaste høgtalarar

 

Ellers er den fin, og absolutt verdt prisen. :thumbup:

Endret av johnohod
Lenke til kommentar

Har bestilt 1557GLS men ser at den er ubekreftet 19/9 nå... Skulle ikke forundre meg at det står 20/9 i morgen... Uansett, kan noen eiere av denne lappen fortelle meg om den bråker noe særlig ved full peising? En medstudent har en G556E og den bråker ganske mye når han flytter/laster ned filer, er med andre ord glad jeg ikke bestilte den...vurderte den nøye før valget falt på 1557GLS.

Lenke til kommentar
Har bestilt 1557GLS men ser at den er ubekreftet 19/9 nå... Skulle ikke forundre meg at det står 20/9 i morgen... Uansett, kan noen eiere av denne lappen fortelle meg om den bråker noe særlig ved full peising? En medstudent har en G556E og den bråker ganske mye når han flytter/laster ned filer, er med andre ord glad jeg ikke bestilte den...vurderte den nøye før valget falt på 1557GLS.

 

Jeg har en 1557GLS og jeg synes den bråker lite. Når jeg kjører film, mp3, word, Mozilla, flashget samtidig er den fortsatt musestille.

Den bråker ingenting når jeg laster ned filer, og heller ikke når jeg flytter dem. Gled deg til å få pc'en, det er et kjøp du ikke kommer til å angre på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...