Gå til innhold

Netshop 1557GLS tilbud!


Beop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er et bra tilbud det der ja... netshop er litt billigere enn PSdata på Aopen 1557 GLS....

 

Har bestilt meg en selv, men har satt sammen en litt annen på netshop

 

CPU Pentium - m 1,8

Corsair 512 MB ram - 400mhz

60Gb Hitachi travelstar 7200rpm

 

ellers så er vel alt likt, men å "BYGGE" denne slik med disse spesifikasjonene koster 16400, så rundt 1900kr ekstra, men men, sånn vil jeg ha den, hehe

Lenke til kommentar
Ja forresten... Ser på netshop at denne maskinen er ubekreftet 16.09...

Noen som tilfeldigvis vet om Netshop er nøye med å få inn ting som er ubekreftet til feks 16.9? Er bare så jævlig sugen på å få maskinen fort så...

Dei tinga eg har bestilla fra Netshop med "Ubekreftet" datoar har stort sett vore inne til den datoen, men du kan aldri vera sikker. Er ikkje uten grunn at dei skriv "Ubekreftet" ;). Grusomt å vente når ein fyrst har bestemt seg for å handle ja :)

Lenke til kommentar

Hvor mange mnds garanti har forresten en Netshop laptop? På siden står det bare at produsent gir garanti, men siden netshop har satt dem sammen, så må jo de gi 2år som andre?

 

og i tillegg så lurer jeg på conutry conversion kittet (tastatur og strømadapter), leveres tastaturet i fargen svart fra netshop? syns det ser slik ut når man åpner den delen spesifikt...

Endret av Beop
Lenke til kommentar
Hvor mange mnds garanti har forresten en Netshop laptop? På siden står det bare at produsent gir garanti, men siden netshop har satt dem sammen, så må jo de gi 2år som andre?

 

og i tillegg så lurer jeg på conutry conversion kittet (tastatur og strømadapter), leveres tastaturet i fargen svart fra netshop? syns det ser slik ut når man åpner den delen spesifikt...

Trur det er to år ja.

 

Tastaturet er blått (veldig mørk blå, gjennomsiktig), med svart rundt og svart adapter.

Lenke til kommentar

Skit au da! Ubekreftet leveringstid ble satt 1 dag seinere idag igjen... Ser ut som om jeg må belage meg på en del venting.... :cry:

 

Fikk mail fra netshop nettopp der de skrev følgende:

 

Heisan !

 

Vi har dessverre litt midlertidige leveringsproblemer på "chassiet" til 1557GLS. Datoen inn til oss fra leverandør er foreløpig satt til "ubekreftet 20/9", så det kan fort ta minst en uke til før vi får de på lager. Hittil har vi vært veldig heldig faktisk, og stort sett fått levert før avtalt tid slik at vi har ett lite håp om at dette skjer også denne gang, men vi tør ikke love det dessverre.

 

Beklager dette, om det haster veldig kan du jo ta en titt på 1557G-versjonen med Ati9600-64MB som er på lager, den andre må vi nesten bare vente på.

 

 

Med vennlig hilsen / Best regards

Svenn-Aage Lysebo

Netshop ASA

email: [email protected]

Soendre Kulleroed 6, 3241 Sandefjord

Phone: +47 33 42 22 00 Fax: +47 33 42 22 01

Direct: +47 33 42 22 33 Cell: +47 90 13 34 80

Visit us at http://www.netshop.no/

 

 

Ikke pokker om jeg vil ha 9600 :)

 

Får bare vente tolmodig

Endret av Beop
Lenke til kommentar

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.....

 

Sendte selv en mail til netshop i dag, der han skrev at det eneste er levering engang mellom ca 20 - 28.....

 

Uansett, har rota nettet rundt etter bærbare som kan fungere som erstatning for denne her og det jeg har satt sammen... men finner det ikke..... selv om jeg går langt over den prisen som denne byggemaskinen min kommer på.....

 

Skal godt gjøres å få en maskin med følgende

 

1,8 Ghz Pentium- M "dothan"

60Gb 7200rpm hitachi travelstar

512Mb Corsair PC 3200 (400mhz)

DVD brenner 4X (+og -, dual layer)

ATI Radeon 9700 128 Mb

54Mbps trådløst nettverkskort

 

+++++

 

til en pris av ca 16600

 

:yes:

 

Det verste gjenstår.... ventingen... la oss støtte hverandre i denne prosess :tease:

Endret av sesteen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...