Gå til innhold

Half-Life: Hva skal du bruke manipulator gunnern til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal sveise tønner og slikt fast i knuselige ting og så feste de knuselige tingene på vegger over døråpninger. Når det så da kommer en zombie gjennom døren eller noe skal da den knusbare tingen knuses slik at tønna eller hva det nå er vil falle ned :)

 

Ellers, tja, kaste plankebiter i hjertet på diverse "vampyrer" (Blir vel kanskje bare zombier da), blokkere veien for monstre, lage feller og aktivere dem ved å hive ting på dem og slikt :)

Lenke til kommentar
Jeg skal sveise tønner og slikt fast i knuselige ting og så feste de knuselige tingene på vegger over døråpninger. Når det så da kommer en zombie gjennom døren eller noe skal da den knusbare tingen knuses slik at tønna eller hva det nå er vil falle ned :)

 

Ellers, tja, kaste plankebiter i hjertet på diverse "vampyrer" (Blir vel kanskje bare zombier da), blokkere veien for monstre, lage feller og aktivere dem ved å hive ting på dem og slikt :)

de er noen vampyr/zombier inne på den kirkegården er det ikke?

 

sagbladene virker artige, kan man stå på de mon tro? I så fall blir det vindel trapp på veggen :D

Lenke til kommentar
Joda,å plukke opp fiender og leke seg med dem skal fungere helt fint.

Hva dere mener? Synes da å ha lest flere plasser at Manipulatoren ikke fungerer på "folk". Mulig jeg misforstår dere :)

 

Å lage feller blir nok stilig. Håper det ligger mye ting og "slenger" rundt som vi kan gjøre bruk av. Håper også på noen bra filmer av galne folk som gjør galne ting :D

Lenke til kommentar
Joda,å plukke opp fiender og leke seg med dem skal fungere helt fint.

Hva dere mener? Synes da å ha lest flere plasser at Manipulatoren ikke fungerer på "folk". Mulig jeg misforstår dere :)

Manipulator'en kan ikke plukke opp biologisk materiale i Half Life 2, men moddere har full frihet til å aktivere dette.

 

Jeg kommer sikkert til å leke meg med de sagbladene som man ser i Ravenholm filmen. Kommer helt sikkert til å bruke den til helt sjuke ting etterhvert regner jeg med :D

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...