stein_therock Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 hei, har kjøpt ny hardisk, finner hardisken i bios og på egenskaper til C: disken, men disken kommer ikke opp someget icon på min datamaskin. har prøvd den som master og slave på både primær og secundær tilkoblingaen påm hovudkortet. Hva kan være galt?
Hoax Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Sett harddisken på samme kabel som den du har den med operativsystemet på, den med Windows må være Master whit slave og den nye Slave. Sjekk at det ikke bare er drive bokstaven det kræsjer på, prøv å reserver faste stasjonsbokstaver til det maskinen allerede finner. Har du opprettet NTFS eller FAT på den?
Rayline TWB Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Har du formatert din nye disk, og aktivert den?
Jarmo Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 (endret) Tror du må formatere den først, event. lage partisjoner hvis du vil. Høyreklikke min kassa>behandle>diskbehandlig>do it (win2K og XP) Edit: noen er yngre og raskere enn jeg..... Endret 11. september 2004 av jarmo
twarr Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Hjalp Stein Erik jeg, og nå funker det fint-fint, untatt at han pltutselig fikk en blå (?) skrift på partisjons-namnet...
highlander Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Har du formatert din nye disk, og aktivert den? Dette må du gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå