Q&A Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Tenkte jeg skulle skaffe meg et headset eller noe, slik at jeg kan bruke teamspeak til å spille data på nettet med. Er det noen spesielle ting å tenke på i den sammenheng?
Zarato Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Finn et du liker og som er behagelig å bruke. Kan ofte være lurt å spanderer noen kroner ekstra på noe som er litt solid.
Passasjer Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Noen som har erfaringer med dette? KOSS CS100
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 (endret) Noen som har erfaringer med dette? KOSS CS100 Siden du sier det, regner jeg med at du har prøvd det... I så tilfelle, har du ingen bruker-erfaringer på lager da?! BTW: Denne tråden skal i hardware forumet! EDIT: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=108708&cks=PRL Dette er et MEGET bra headset! Jeg bruker det selv! Fordeler: *Super lav pris, til å være et slikt headset! *Komfortabelt *Mikrofon (som er VELDIG bra) *Lang ledning *bass funksjon (trenger batteri, men det følger med) *God og (om du ønsker det) HØY lyd! Ulemper: *Man ligner litt på mikke mus når man har det på Noe om bass funksjonen: *Medfølger USB ledning for strøm til Bass *Bass funksjonen fungerer utmerket! *Tre valg for bass-ytelse (Off, Normal, Max) *Knall bra i spill hvor masse folk skal skyte! (blen annet BF, spille DC med full bass på! Hører knitringa fra MGen kjempe godt! ) Anbefales på det varmeste! Endret 11. september 2004 av MeTa][iC
Bear^ Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Fikk en katalog fra Ljudia, svensk selskap. De har meget bra priser, og meget god lyd på headsettene som de selger. Du finner det meste innenfor lyd og video der
Brighto Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 [iC,11/09/2004 : 15:12] Noen som har erfaringer med dette? KOSS CS100 Siden du sier det, regner jeg med at du har prøvd det... I så tilfelle, har du ingen bruker-erfaringer på lager da?! BTW: Denne tråden skal i hardware forumet! EDIT: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=108708&cks=PRL Dette er et MEGET bra headset! Jeg bruker det selv! Fordeler: *Super lav pris, til å være et slikt headset! *Komfortabelt *Mikrofon (som er VELDIG bra) *Lang ledning *bass funksjon (trenger batteri, men det følger med) *God og (om du ønsker det) HØY lyd! Ulemper: *Man ligner litt på mikke mus når man har det på Noe om bass funksjonen: *Medfølger USB ledning for strøm til Bass *Bass funksjonen fungerer utmerket! *Tre valg for bass-ytelse (Off, Normal, Max) *Knall bra i spill hvor masse folk skal skyte! (blen annet BF, spille DC med full bass på! Hører knitringa fra MGen kjempe godt! ) Anbefales på det varmeste! Har det headset'et sjøl. Er å anbefale på det varmaste! Er digg når headset'et ''humpar'' fram og tilbake på hovudet i takt med bassen! :!:
fenris1911 Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 (endret) Eg har desse to: Trust Headset Multi function 410 Bass Headset og Sennheiser Headset PC 150 Av dei to er Sennheiser klart best, men det kostar òg flæææsk. 650 kr. Det eg merka som er spesielt bra med Sennheiser er at det er veldig lett å høyra kor på brettet ein lyd kjem frå. Endret 11. september 2004 av fenris1911
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Av dei to er Sennheiser klart best, men det kostar òg flæææsk. 650 kr. INGEN headset er verd så mye! Man skal jo ikke gå med ei gull-bar på hodet da!
bamsefar Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Hiver meg å på denne, siden jeg selv er ute etter hodetelefoner med mic. Hva med en Zalman Real Surround Sound og en slik en? Sikler på denne kombinasjonen. Noen som har erfaring med hodetelefonene?
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Hiver meg å på denne, siden jeg selv er ute etter hodetelefoner med mic. Hva med en Zalman Real Surround Sound og en slik en? Sikler på denne kombinasjonen. Noen som har erfaring med hodetelefonene? Linkene funker ikke!
bamsefar Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Ikke det? De fungerer helt fint hos meg. Jaja, navnet ser du uansett, og du finner dem begge under Hodetelefoner og Zalman. Har lest igjennom en lignende tråd hvor Koss R70B blir anbefalt, mens det er litt forskjellige meninger om Zalman hodetelefonene. Hmm, blir utrolig usikker av mindre...
Bluebeans Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Skjønner ikke at dere gidder å kjøpe sånne svære øre"klokker".. Er jo så sinnsykt varme!
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Skjønner ikke at dere gidder å kjøpe sånne svære øre"klokker"..Er jo så sinnsykt varme! Varme? :!: Har aldri opplevd noen varme fra headset, annet enn varmen som ørene danner selv! Sitter du med høytalere på LAN og dataparties?
Q&A Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 [iC' date=11/09/2004 : 15:12] BTW: Denne tråden skal i hardware forumet! EDIT: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=108708&cks=PRL Dette er et MEGET bra headset! Jeg bruker det selv! Nja, nå tenkte jeg på headset i lys av spilling, men for alt jeg vet så er slike detaljer irrelevant. Skal uansett sjekke ut det headsettet! Ser bra ut. Kunne muligens ha tenkt meg en ren mikrofon, slik at jeg slapp å få ørene kokt, men det blir vel litt pes å ha et lite stativ på pulten når man spiller.
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 [iC,11/09/2004 : 15:12] BTW: Denne tråden skal i hardware forumet! EDIT: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=108708&cks=PRL Dette er et MEGET bra headset! Jeg bruker det selv! Nja, nå tenkte jeg på headset i lys av spilling, men for alt jeg vet så er slike detaljer irrelevant. Skal uansett sjekke ut det headsettet! Ser bra ut. Kunne muligens ha tenkt meg en ren mikrofon, slik at jeg slapp å få ørene kokt, men det blir vel litt pes å ha et lite stativ på pulten når man spiller. Nei, egentlig så har vel denne tråden en "rett" på å være her, siden seksjonen heter "Diskuter spill og TILBEHØR - PC" Så, den blir nok ikke flyttet eller stengt! Anyways, kjøp headsettet du, du kommer ikke til å angre deg! Det kan jeg GARANTERE!
Keylar Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 stikk til biltema, kjøp den mikrofonen til 29kr , den holder lengre og har bedre kvalitet enn Logitechs sin 400krs modeller, rofl. headset: kjøp et headset som er MYKT!.
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 stikk til biltema, kjøp den mikrofonen til 29kr , den holder lengre og har bedre kvalitet enn Logitechs sin 400krs modeller, rofl. headset: kjøp et headset som er MYKT!. Ellers så våkner du opp neste dag, men røde, glo-varme, blemmete, og stive ører! :!: Øu øu, det har jeg opplevd!
Bluebeans Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 [iC' date=11/09/2004 : 18:34] Skjønner ikke at dere gidder å kjøpe sånne svære øre"klokker"..Er jo så sinnsykt varme! Varme? :!: Har aldri opplevd noen varme fra headset, annet enn varmen som ørene danner selv! Sitter du med høytalere på LAN og dataparties? Jeg har noen ikke sånne runde svære saker..
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 [iC,11/09/2004 : 18:34] Skjønner ikke at dere gidder å kjøpe sånne svære øre"klokker"..Er jo så sinnsykt varme! Varme? :!: Har aldri opplevd noen varme fra headset, annet enn varmen som ørene danner selv! Sitter du med høytalere på LAN og dataparties? Jeg har noen ikke sånne runde svære saker.. Hehe...ørepropper? Eller slike som går i en bue rundt bak hodet? Altså slike som er MYE hardere og MYE mindre komfortable?
Erlendz Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 (endret) [iC,11/09/2004 : 14:12] Noen som har erfaringer med dette? KOSS CS100 Siden du sier det, regner jeg med at du har prøvd det... I så tilfelle, har du ingen bruker-erfaringer på lager da?! BTW: Denne tråden skal i hardware forumet! EDIT: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=108708&cks=PRL Dette er et MEGET bra headset! Jeg bruker det selv! Fordeler: *Super lav pris, til å være et slikt headset! *Komfortabelt *Mikrofon (som er VELDIG bra) *Lang ledning *bass funksjon (trenger batteri, men det følger med) *God og (om du ønsker det) HØY lyd! Ulemper: *Man ligner litt på mikke mus når man har det på Noe om bass funksjonen: *Medfølger USB ledning for strøm til Bass *Bass funksjonen fungerer utmerket! *Tre valg for bass-ytelse (Off, Normal, Max) *Knall bra i spill hvor masse folk skal skyte! (blen annet BF, spille DC med full bass på! Hører knitringa fra MGen kjempe godt! ) Anbefales på det varmeste! Har dette headsettet selv, men jeg bruker det ikke. Skjønner at du tydeligvis ikke har prøvd ett skikkelig headsett. Greit at det har en lav pris, men det er overhodet ikke komfortabelt. Får jo nesten gnagsår på ørene av å ha det på. Micen på mitt headsett skurret noe vanvittig. Kanskje det bare var min.... Bass funksjonen er direkte latterlig. Så vanvittig tåpelig funksjon skal man etter. Det eneste jeg oppnådde med den var en vanvittig risting i headsettet som gjorde det nesten umulig å ha på. En vanvittig stygg bass, og en forferdelig skurrelyd. Lyden er overhodet ikke pen. Kanskje helt kurant til prisen, men den er fortsatt ikke pen. Virker nesten som om vi har hatt 2 helt forskjellige headsett Kan også nevne at mitt ble ødelagt ganske kjapt. EDIT: Det hjelper oss mye på vei hvis du sier hvor mye du har tenkt å legge i dette headsettet. Endret 12. september 2004 av OterOter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå