Gå til innhold

Far Cry er best


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Doom III har ikke rukket å bli gammelt.

ble raskt old news på min pc... hvis du skjønner hva jeg mener ;)

 

Noen som blir dratt bort i grafikk verden her ser jeg. Handling syns jeg skal ha en viktig del i spillet. Som Doom som har holdt handling gjennom alle tre spilla.

Dette syns jeg er bra!

 

Så synd de har holdt samme gameplayet gjennom alle spilla også... Det er min mening, nostalgikere kan gjerne være uenig.

 

OT: farcry er grei underholdning, men milevis fra et spill som jeg kommer til og huske tilbake til om noen år. I den sjangeren kan jeg nevne: deus ex, HL, SS2, Flashpoint og max payne.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Er uten tvil det beste FPS som har kommet ut i år. På stående fot er det vanskelig å finne et FPS med en like bra spillopplevelse. Deus Ex dukker opp, men det var jo ikke et rent FPS...

Like god spillopplevelse... trenger vel egentlig ikke å tenke lenger tilbake enn på Half-Life da :p

Joda, mesteparten av HalLife var meget bra, men vi må ikke glemme den ekstremt tragiske "planet delen" av spillet.

Lenke til kommentar

far cry var veldig bra til tider, dog det var også meget ræva til tider. ùbertåpelige monstre. tåpelige hollywood-slengbemerkninger fra fiendene var til å spy av. fikk liksom følelsen av å spille i en actionkomedie.

 

doom III knuser far cry med overlegen atmosfære og grafikk.

 

riddick er også flere hakk bedre enn far cry. blir flott å spille det på PC senere i år.

Lenke til kommentar

Seriøst folkens, Far Cry må være ett av de beste actionspillene på en god stund. Jeg har hatt spillet i lang lang tid nå, og enda ikke klart å runde det. Spiller på "realistic" og får grisegod motstand. :!:

 

Det føles ut som jeg spiller i en Hollywood B-actionfilm, og det er glimrende! :cool: Ekstremt harry kommentarer, klassisk "former-Marine-soldier-who-now-have-a-ordinary-job" helt, uoriginal historie, massevis av eksplosive actionsekvenser og nydelige miljøer. Kan det bli bedre?

 

Selvfølgelig har Far Cry sine negative sider, men se det som det er, nemlig ett fantastisk bra actionspill som gir spilleren en utrolig opplevelse og god motsand. Jeg har seriøst ikke hatt det så morsomt med ett FPS spill siden Half-Life, og det var ett stjernespill! :D

 

Når jeg har runda Far Cry, er på nest siste level, skal jeg gyve fatt på Multiplayer. Det blir kos :thumbup:

Lenke til kommentar

Friheten i Far Cry er oppskrytt. Selvfølgelig kan du hoppe over til neste øy og snipe på en base istedetfor å løpe inn med maskingevær, men dette er da ikke mer enn man burde vente av dagens spill og Far Cry er ikke det eneste. Selv i delta force kunne jeg velge om jeg ville snipe eller løpe inn som rambo reborn og bli revet i fillebiter av nærmeste gjøk med et maskingeværstille. Ventet meg nesten at jeg skulle få tilgang til et kopter eller noe annet heftig slik at jeg eventuellt kunne angripe fra luften, men nei.

Grafikken skal de uansett ha ære for. Flott prestasjon å slippe det så tidlig med nydelig grafikk.

 

Misforstå meg rett. Far Cry er et bra FPS (dog langt fra beste) og du blir lei av det før eller siden.

Lenke til kommentar
FC er skikkelig oppskrytt syntes jeg, spilte første mission, så ble jeg lei. Hater jungler og 10 min med trasking før det skjer noe. Pent vann, ellers er også grafikken oppskrytt

Dersom du kanskje ikke har fått med deg så er første delen på "mission 1" en treningsbane. :roll:

 

Dersom du gir Far Cry en sjanse i et par timer så kommer du helt sikkert til å bli hekta. Det finnes en rekke steder i FC som er minst like skummelt som Doom 3. Og grafikk er ikke alt. Det som gjør FC så bra er at du slipper loading og kan dra hvor som helt på øyene.

 

Dessuten er også MP på FC meget god dersom du spiller Assault. I begynnelsen kan det virke litt tamt, men dersom du setter deg inn i det så er det meget underholdende. Men snipere ødelegger spillet litt etter min mening. Noen ganger ender det med at det angripende laget bare sitter i basen sin og sniper alle på det stedet de skal angripe. Snakk om pappskaller. Dessverre er det også mange av de der ute..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...