Gå til innhold

Altså hva skjer med verden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spilt cs i litt over et år nå.

I begynnelsen av året begynte jeg å bli god, jeg kunne kontrollere spray bedre, burste bedre, etc.

I de siste 3 månedene har jeg blitt ubergod. If I may say so myself.

Jeg spiller mest public, ja, og er ingen skam i det .P

Jeg lå som regel alltid på toppen av lista, eller nære toppen, hadde alltid flere kills enn deaths.

Men så de siste to ukene har jeg merka en forskjell.

Plutselig hver gang jeg sjekker scores kan jeg ha ting som 4 kills, 12 deaths, 0 kills 7 deaths.

Hvis jeg analyserer dette, så er det fordi at en folk alltid kommer der jeg minst venter dem, fra siden, bak et hjørne, eller ja.

Altså jeg har ikke blitt dårligere, folk bare overassker meg mer.

Når jeg skyter på folk merker jeg at de ikke dør like fort som før, jeg skyter på dem, forventer at de skal dø, men så dør jeg istedenfor og skriker 'hva faen?'.

Så speccer jeg dem og de har 50 hp igjen.

Samme med da jeg dreper folk, jeg gjør damage som 60, 50, 30, men aldri 118 og 106 og høyere damage som jeg alltid gjorde før.

Jeg spiller av demoer som av meg selv som da jeg spilte før og legger ikke merke til noen forskjell i spillemåten.

Dette plager dritten ut av meg og jeg skjønner ikke hvorfor jeg suger plutselig, jeg skulle jo egentlig ha vært bedre. Nå klarer jeg nesten aldri få bra stats, og jeg gjør alltid lite damage. Det er ikke lag, hax rates eller noe grafikk kort feil.

Folk som vibrance på wazelin var for 4 uker siden dårligere enn meg, jeg lå nesten alltid over han, mens idag så ligger han på toppen med 19 kills og 5 deaths, og jeg har ynkelige 4 kills og 18 deaths.

Har noen andre opplevd noe slikt før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Jeg *var* god. Spilte en del kamper. Så tok jeg sommerferie og når jeg kom tilbake fikk jeg aldri formen igjen. Jeg driter meg ut konstant.

Formen går på en måte opp og ned. Prøv å "glem" det du har lært og tenk nytt.

Skrevet

Har opplevd det samme, bare at jeg er nå dritgod igjen :p Problemet mitt er vel at det er alltid meg vs 2 eller flere, og da dæver jeg, og i closeup fights liker jeg meg ikke. Men litt avstand så er det HEADSHOT ganske fort, innenfor en viss distanse blir det automatisk spray hos meg.... Før bare dukket jeg ned på huk og satt og skjøt, nå har jeg begynt å stå mer oppreist og være litt i bevegelse, taklet ikke det i starten...

Skrevet
Hvis du spiller andre skytespill enn cs så mister du mye av aimen veldig fort.

forleden dag skulle ei prøva cs etter 1 halvt års konstant ns spilling uten noe annet. Hva skjedde? Taktikken min var så j**** mye bedre og spillingen min var über!

Skrevet

Har ikke spilt pcw/mix eller andre skytespill.

Jeg har da spilt mindre enn før, mest fordi jeg blir lei av at folk popper ut overalt og dreper meg, eller at jeg ikke klarer å legge siktet på en dude som strafer frem og tilbake.

Dette skjedde så plutselig, helt merkelig. Tror jeg har laget meg selv en slik mental sperre 'nå suger du' som da gjør at jeg og suger.

Men noen ganger merker jeg at jeg klarer det, det kommer øyeblikk hvor instinkt tar over og jeg dreper 3 stykker etter hverandre eller awp siktet bare faller automatisk der det skal.

Jeg må bare komme inn i den zonen igjen.

I går kveld var det like før jeg ga opp cs.

for første gang på 8 måneder fikk jeg faktisk 18 deaths og 0 kills. Forferdelig .P

Til og med da jeg kom bak en fyr, så begynte jeg å spraye på 5 meters avstand, og han snudde seg og poppa en midt i skallen min, da gikk begeret over for meg.

Skrevet

Du er blitt "overlegen" tror jeg.. Liksom at du tror du "vet" at det ikke sitter en bak den kassen for eks.. Eller du tror ikke at noen kan ha kommet seg så og så langt så fort, men det er de osv..

Bare min teori da.. :p

Skrevet

Okei, detter skummelt ass.

Jeg hadde akkurat tenkt å lage NØYAKTIG samme post. Alt du sier har skjedd meg med. Særlig "stå bak en fyr 5meter og så taper jeg".

Holde også på å legge opp cs i går.

MEN, løsningen for meg (tror jeg) er å spille på "1337" servere. Wazelin eller catchgamer members only (spiller der).

Etter og ha spillt mot gode folk har jeg bare tapt enda mer, men når jeg skulle spille 3 mixer i dag, så EIDE jeg.

Så joinet jeg public igjen og spiller MYE bedre. Hadde 4-12 i stats i går, nå har jeg 18-8.

Og det går bare oppover og oppover :w00t:

Skrevet

Jeg har sånn greie når jeg spiller public, tar jeg ikke 3 så får jeg 4 - 19 i stat etc.

Får jeg 3 eller flere så topper jeg hele greia.

Slår vanligvis ikke feil :p

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Har opplevd det samme, bare at jeg er nå dritgod igjen :p Problemet mitt er vel at det er alltid meg vs 2 eller flere, og da dæver jeg, og i closeup fights liker jeg meg ikke.

Så egentlig så er du ikke så flink? :ermm:

Skrevet (endret)

Spilte en PCW nå, tror det var teammember'n som svikta da, han campa på feil spot nbår bomba var planta A, så campa han på B.. Han hadde spitl CS i 2mnd'er, og jeg i 1 1/2 år. Motstanderne var jo gode, litt bedre enn meg vil jeg tro. Luerte faktsikt på om de hadde aimbot / wh, for langt ut i runden, (1 1/2 min) så satt jeg og campet litt, visste at fienden hadde awm. Plutselig kommer det en flash midt i huet på meg, og jeg løper tilbake og rundt et hjørne, og løper frem igjen, og han løper, ETT skudd fra USP i huet, å var jeg dævv... Samme skjedde en gang til, samme flash først, bare ingen camping av meg da, men jeg gikk silenced, og jeg hopper frem og "HS FRA USP" med en gang jeg kom frem, og han kunne IKKE vite at jeg var der, mye av runden hadde gått.... Syns det minnet litt om wh / aimbot.... Men vet jo ikke da, mulig de var veldig skilled, men sinnsyk skill gjør ikke at du kan se igjennom vegger? Menmen, PUBLIC, der roxxer jeg som regel med 30-15 stats osv. (Eller, roxxer og roxxer, det er jo ikke så veldig bra stats da, men sånn grei stats.)

BTW, hadde lik kill som death på pcw'n. Eller ærlig da: en kill mindre enn death i snitt... :cry:

Endret av -Teddy-
Skrevet
Har opplevd det samme, bare at jeg er nå dritgod igjen :p Problemet mitt er vel at det er alltid meg vs 2 eller flere, og da dæver jeg, og i closeup fights liker jeg meg ikke.

Så egentlig så er du ikke så flink? :ermm:

Jeg er ikke noen 1337 for å si det sånn. Men ingen n00b heller. Heller sånn litt over snittet.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Menmen, PUBLIC, der roxxer jeg som regel med 30-15 stats osv. (Eller, roxxer og roxxer, det er jo ikke så veldig bra stats da, men sånn grei stats.)

Vel. Jeg da jeg spillet med deg public blodeide jeg deg og teamet ditt, og jeg er ikke spesielt god.

:tease:

Skrevet

Når spilte vi? Jeg spiller ikke alltid bra, men har skjerpet meg i det siste, men JO, nå kom jeg på det, jeg hadde suge stats, er det ikke 2uker siden eller noe? :p Men så hakker det litt og da, det skal det bli en slutt på nå, AMD64 har kommet :D Inrømmer at jeg suger i CS noen ganger, men SOM REGEL, public så går det bra, mye avhenger av teamet og da, elendig team så spiller jeg ikke særlig bra... Motsatanderne e nesten det samme bare teamet jeg er på ikke suger....

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)

Er en stund siden. En god spiller avhenger ikke veldig mye av et public team.

Endret av Slettet+9817234daf
Skrevet
Er en stund siden. En god spiller avhenger ikke veldig mye av et public team.

Jeg er ingen veldig god spiller, men jeg ligger nå over snittet da. Men jeg pleier å ha dobbelt så mange K som D public, men for guds skyld, jeg har mine dårlige dager jeg også....

Skrevet

Egentlig har mesteparten her bare sett meg med bad stats / lik K som D / litt mer K enn D. Eller, er vel bare 3-4 stk herifra som har sett meg spille. Spiller best på aztec jeg. Og dd2 er ikke så ille, men har problemer med folk som har awm / svære grupper med folk på det brettet...

Skrevet

Seriøst, at dere orker å bry dere om stats.

Regner med at du bare har begynt å spille mindre feigt, joltaire? Sånn at du kanskje rusher litt hardere, og utsetter deg selv for fler kuler elns.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...