Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det blir slutt etter å ha vært en stund sammen er jævlig, ja..det er vondt om det er etter en måned også. Men når man begynner å snakker om flere måneder så begynner man å kjenne personen osv.

Du må bare "sørge" ferdig og gå videre fra der=)

Det jeg kan si sikkert er at du kommer til å få oppleve det igjen( kjærlighet altså)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ett innlegg er slettet, da dette ikke er stedet å reklamere for tråder man har andre steder ;)

Og reaksjoner på moderering tar vi selvfølgelig på PM.

Endret av Juliess
Skrevet

Campin Carl: Kondolerer. Det var veldig trist å høre.

Mimir: Ble slutt mellom meg og kjæresten min også for kort tid tilbake. Vi hadde i likhet med dere vært sammen lenge, så du og jeg er så og si i samme båt. Kjipt med brudd. Kan ikke gjøre så mye annet enn å ta tiden til hjelp. Selv prøver jeg etter beste evne....

Skrevet

Det føles bare så håpløst. Vet jo at det ikke er verdens undergang, men det er noe som mangler. Er en stor del av livet mitt som forsvant helt plutselig. Hun var jo det beste som noen gang har skjedd meg. Perfekt på alle måter.

Skrevet (endret)

Vet dette er feil tråd, men det er folket her inne jeg prater en god del med...spess. hva jeg sliter med osv. Så jeg vil vise dere noen bilder=) Det er meg, samboeren min og han jeg er onkel til. Han er helt rå:D

Og et "se hvor tøff jeg er med røyken"-bilde :!:

post-80636-1221725177_thumb.jpg

post-80636-1221725188_thumb.jpg

post-80636-1221725215_thumb.jpg

Endret av Fluesopp
Skrevet

Forstår hva du mener og føler ofte jeg er langt ifra bra nok pga. div. årsaker.

Og er ikke noe god følelse når man føler at man bare står å spinner på samme plass...samme faen hva man gjør omtrent.

Men du må ikke gi opp....det må jeg si til meg selv hele tiden. Det må jo bli bedre en eller annen gang....håper jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...