Gå til innhold

Skjermkort til CS: 2200,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At Radeon 9600 ikke drar CS HELT glatt er ingen overrasnkelse. Når man og får høre at han har q-tec.. ja.. da så.

 

Kjøp Geforce 6800 LE da vel!

Mulig jeg er dårlig å lete men det ser ut til at webshopene har fjernet 6800 LE kortene fra sidene sine. Eneste stedet jeg kan finne det er på datakjeden og der koster det 2500,-

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
Tror det heller mot 9800Pro eller å vente på 6600. Prøvde å få 9600XT-kortet til å virke, men ei. Det fryser deg i CS og man må restarte.

 

Når det gjelder CPU og hovedkort så har han en AMD Athlon64 3000+, så det skulle gå fint.

prøvd å skru av VPU recover i innstillingene?

 

det hørtes ut som ett slikt problem...det er iallefall nok av folk med 9600XT som spiller CS uten problemer...

Lenke til kommentar

dette q-tec kabinettet funker utrolig fett!!: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300418&cks=PRL

 

koster 500 kroner og inkuderer 3 vifter med led+ neon lysrør og lydsensor.

med feks northq-strømforsyning funker et utrolig fett. bygget en slik pc for en kompis. han har xp2400+, den holder satabilt ca 40 grader med en normalt god kjøler.

 

strømforsyningene derimot..... de e helt jævlig.

Lenke til kommentar

q-tec kabinett :thumbdown:

 

nei, ikke for gudsskyld kjøp q-tec, selv om du kjøper en ny PSU! det er værste møkka byggekvaliteten jeg har møtt på...en PC som i utgangspunktet ikke skal bråke, uuler som ett uvær pga q-tec kabbis!

 

2x 5600rpm disker Seagate U6 og Samsung P80 (elns) MED støydempere (strikk oppheng på den ene og sånne gummi spacere på den andre)

vifteløst skjermkort

vifteløst HK

19dB vife på PSU og CPU....bråker som pesten pga vibrasjonene som blir transportert inn i kabbis...

Lenke til kommentar
Du får 200 fps i CS med 9800 Pro og fortsatt 100 i tre smoke.

Spørs hvordan pc han har da ;).. for eks jeg har 5700ultra dårlig cpu osv og får 180 fps i andre smoke .... mens en jeg kjenner har 5200ultra og får 200fps i 2-3smoke ...

så spørs egentlig hvordan pc man har også...

 

Jeg hadde gått for en gefroce 6800NU...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...