Gå til innhold

Donere Penger til Overklokking.no ?


Anbefalte innlegg

Har etterhvert skjønt at dere må betale utstyret av deres egen lomme.

Dette ville vært surt for meg ,siden jeg eller de fleste andre ikke har så god råd.

 

Så hvorfor kan vi ikke bare få et kontonr eller en adresse som vi kan sende penger til?

 

Regner med at det er et endel folk her som vil ha flere tester og da kan vi jo gi 50kr hver så vi kan bidra med og komme med fler tester.

 

En annen ting som jeg synes folk kan gjøre er at dere kan låne ut deres ting til overklokking.no

Hva med en garanti fra dem som gjør at dere betaler for et nyttbedre produkt når dere ødelegger produktene som lesere har sendt inn?

 

Jeg har gått foran og lånt ut Vapochillen min til overklokking.no og da synes jeg at andre folk også kan bidra litt...

 

Bare et forslag...

 

[ Denne Melding var redigert av: CFD på 2002-05-07 19:41 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett blir jo sponsa av webshopper blir de ikke det ? Hovorfor vil de ikke sponse overklokking.no ?

 

Høy risiko kanskje ? :smile: jaja heter jo ikke overklokking for ingenting :grin:

 

har ingenting og låne ut :sad: kunne sikkert sponsa litt

 

100 donører = 5000 testKR :grin:

Lenke til kommentar

Jeg trykker på sponsorene deres en gang om dagen.

(eller hver gang jeg er innpå siden deres)

 

Så da får de sikkert en krone fra meg her og der...

:smile:

 

Men det er jo ikke et dumt forslag. Det blir bare litt kjedelig dersom det bare er noen få spm spytter i. Da vil det ikke bli et skikkelig budjett likevel, og noen har tapt penger.

 

Så hvos dette skal funke må man først se hvor mange som er interessert i å donnere og hvor mye.

 

Hva med å lage en side der folk "melder seg på", og donnasjonen skjer sted dersom totalsummen når X-antall kroner.

(de som da melder seg på, blir da "forpliktet" til å donnere det de har sagt)

 

 

_________________

Bare litt nysjerrig:

 

Hvilken stol bruker DU?

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-05-07 20:13 ]

Lenke til kommentar

Jeg har sett at enkelte sider har løsninger hvor de har en konto f.eks på PayPal og folk kan trykke for å donere f.eks $5 - PayPal er vel kanskje litt tungvint siden man må reistrere seg, men...

 

Eller kanskje dete kunne satt opp en SMS-tjeneste slik f.eks Amnesty har gjort nylig, den fungerer bra.

Lenke til kommentar

Dette var absolutt ikke en dum ide :smile:

 

Jeg er med, kan sikkert avse litt penger!

 

Har registertet meg på PayPal allerede, virker som et veldig bra system. Men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal få overført pengene til paypal :sad:

 

Men bare få opp et kontonr. så sender jeg penger.

 

Fikk jo lønning idag

 

/Cyrus

Lenke til kommentar

De fleste har vel nettbank og med scandiabanken er det jo gratis å betale regninger.

 

Burde kanskje hatt en løsning der de som har betalt fikk tidligere adgang til nyhetene som ble lansert?

 

Greit å fikse det med litt php vil jeg tro. (Ikke det at jeg kan så mye.)

 

Kan være slik at kontonummer en betalte fra blir adgangskoden?

 

Brukernavn+kontonummer eller 4 siste talla på kontoen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...