Gå til innhold

Donere Penger til Overklokking.no ?


Anbefalte innlegg

Hmmm... Det går vel ikke ann å auksjonere bort "the cool stuff" på qxl eller no'?

 

Men med en lav minstepris slik at flere får lyst til å kjøpe.

Evt. å snakke med ledelsen på qxl å få produktene dere aukjsonerer bort på forsiden slik at mange hadde sett d og kjøpt til en god slump med penger hvis man er heldig... :grin:

 

Men å ha lodd eller bare trekke fra en liste er også greit da...

 

mvh Øyvind

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener å ha sett flere enn 5-6 skykker som har postet: jeg har gitt bort xxxkr til dere *skryte*. Allikevel har dere fortsatt bare fått penger fra 5 stykker. En synd og en skam! :/ Vel, vel. Jeg skal gi bort hele 50kr til dere *skryte* Mere får dere ikke fra en fattig student. Jeg har det inntrykket at hvis alle her hadde gitt bort 50-100kr hver, så hadde ok.no hatt i hvert fall 5000kr. Prøv å publiser mer ang. dette. Da vil sikkert mange flere gi bort en slant til dere :smile:

 

CDF: du er et geni!

_________________

Requesting people to make an AvP2-mod!

 

[ endret av Corleone den 2002-06-07 21:09 ]

Lenke til kommentar

For meg, er det uaktuellt å donere penger.

Jeg synest heller ikke folk skal gi penger, uten å få noe.

 

Da er det bedre om folk feks får testet sitt nykjølede skjermkort hvor mye det kan stabilt klokkes til.

Så kan de betale 100kr, for å vite hva klokkefrekvens de kan klokke det til.

 

Dette er noe alle vil tjene på.

Dere kunne også solgt email kontoer.

Jeg regner med dere har mail admin på domenet.

 

Jeg driver selv en Volvo klubb (gratis) og kan derfor ikke donere penger til noen andre.

Jeg bruker mange tusen kroner per år på klubben, uten å kreve noen penger av medlemmene.

 

Medlemmene kan kjøpe div artikler, for å hjelpe klubben å ikke tape for mye penger.

Pop konto = 50kr for 12mnd

Topprute klistermerke = 250kr + porto (koster 400kr i butikken)

 

Det er det vi tilbyr for tiden.

Nå kan jo ikke overklokking.no selge topprute klistermerker, men de kunen da profilert seg på caps, t-skjorter, etc.

Om man skal ha mye reklame, får man ofte rabatter som det suser :smile: bare å maile mange reklame firmaer.

 

jeg fikk knall deal hos reklamecompaniet.no, så lenge jeg bestiller 11stk av hver artikkel.

 

Så min idè: Selg noe billig til medlemmene, slik at alle tjener på å støtte.

Man tjener kanskje mindre per person, men flere vil støtte, siden de får noe igjen.

 

Hvem hadde ikke likt seg en overclocking t-skjorte på lan?? Iallefall om den hadde rått design da :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-08 00:02, ahdrage skrev:

er enig i det DaButcher sa. En bør jo få noke igjen for å gi penger da, t-skjorter er jo drit phett. Lag en liten logo konkurane fks?



få noe igjen,alle de gode testene de har er ikke det bra,alle kjølerne de har testet,skjermkort som blir modda og overklokket som bare det.

Kjetil

Lenke til kommentar

Quote:


ahdrage skrev (2002-06-08 00:02):

er enig i det DaButcher sa. En bør jo få noke igjen for å gi penger da, t-skjorter er jo drit phett. Lag en liten logo konkurane fks?



 

Og hva tror du er igjen av de pengene etter t-skjorte innkjøp? Nei gutta på ok.no gjør jobben gratis. Nei forresten det er løgn. De betaler faktisk av egen lomme for at vi kan lese om prosjektene deres! Ikke klag, for vi får masse igjen gjennom artiklene de skriver til oss.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-07 21:07, Corleone skrev:



CDF: du er et geni!



 

Jeg har det på følelsen at du mener det i Ironi? :razz:

Men jeg er også student ,men nå har jeg fått meg sommet jobb så 100kr gjør jo ikke så mye når jeg kommer til og tjene nærmere 15000-20000 på noen uker i sommer.

 

Og neste gang synes jeg virkelig at du burde skrive Nicket mitt riktig...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-07 16:09, CannoliBoy skrev:


Beløp vil IKKE ha noe å si for vinnersjanser. Som jeg sa i forrige innlegg vil jeg holde donasjonene på et "det er tanken som teller"-nivå, så dere kan gi etter evne og lyst.


Den grei, men da må jeg sette opp autotrekk av kontoen min sånn at jeg er med hver månede...

Quote:


Den 2002-06-07 16:09, CannoliBoy skrev:


Storstilt sløsing med øl-penger...


De pengene får dere IKKE! :grin:

 

Når det gjelder iden om aksjonere det bort på qxl så er jo det sikkert en grei måte å tjene penger på, men det er mye mer spennende med trekning "intertnt" i overklokking.no.

 

Dette jeg sier nå har jeg nevnt et par ganger. Dere burde få opp en nyhet om at det går ann å donere penger på forsiden...

 

Keep on the good work!

 

_________________

Cyrus spør dere pent:

Kan du avse noen kroner?

Takk på forhånd...

 

[ Denne Melding var redigert av: Cyrus på 2002-06-08 13:52 ]

Lenke til kommentar

Quote:


CFD skrev (2002-06-08 07:16):

Jeg har det på følelsen at du mener det i Ironi? :razz:

Men jeg er også student ,men nå har jeg fått meg sommet jobb så 100kr gjør jo ikke så mye når jeg kommer til og tjene nærmere 15000-20000 på noen uker i sommer.


Og neste gang synes jeg virkelig at du burde skrive Nicket mitt riktig...



 

:smile:

 

Nei det var ikke ironisk ment. Det at alle gir litt penger hver til ok.no er en ganske smart sak. Ingen går med store økonomiske tap og ok.no får masse igjen for det (hvis alle betaler litt hver!).

Lenke til kommentar

Det blir fort en del å svare på her...

 

Til å begynne med kan jeg gjenta at det beløpet du betaler, eller antall innbetalinger, ikke vil ha noe å si, så lenge det er innen samme måned. Kun en innbetaling pr. måned vil telle. Hvis man betaler veldig mye kan man liksågodt kjøpe produktet selv :wink:

 

QXL er ingen dårlig idé forsåvidt, men det vil i så fall være helt separat fra pengedonasjonen. Vi får se om det kan bli aktuelt med andre produkter/prosjekter.

 

Jeg skjønner godt at DaButcher og andre ikke vil gi penger, og det er helt frivillig. Vi er bare veldig glade for det vi får, for det gir oss muligheten til å lage flere råe prosjekter enn vi ellers ville klart. I tillegg vil en av pengegiverne stikke av med prosjektet. Kaller du det å ikke få igjen noe?

 

Testing av hardware, oppsett av kjølere og den slags har vi hverken kapasitet eller lyst til å ta på oss. Vi skriver artikler og tester nettopp så dere kan gjøre dette sjøl - er ikke det noe av poenget? E-mail kommer heller ikke på tale, da dette kun er for medarbeidere i Hardware.no-nettverket.

 

T-skjorter er en mye bedre idé, men pga. dårlig utgangsøkonomi er vi avhengige av at det er stemning for å kjøpe det før vi setter igang. Hva syns dere forumbrukere? Vi bør kanskje vente til vi får smelt opp et nytt design på siten - spørs bare når vi får tid til det... Designkonkurranse for t-skjorta er også en mulighet.

 

Da var jeg vel nesten i mål. Det eneste jeg vil legge til er at jeg har opprettet en ny kategori på forumet - Ord fra redaksjonen - hvor jeg vil spytte ut noen beskjeder i ny og ne. Der kommer jeg bl.a. til å si fra om at det går an å donere penger (og linke til denne tråden) og lodde stemningen for å starte med t-skjortesalg, evt. designkonkurranse til den.

 

Takk for alle forslag og all støtte så langt!

 

 

_________________

Lars Bjerke

Ansvarlig leder og redaktør,

Overklokking.no

 

[ Denne Melding var redigert av: CannoliBoy på 2002-06-08 19:09 ]

Lenke til kommentar

Jeg synes det beste forslaget til nå er å gi bort et testet produkt. Tenk hvor rått det vil være å få et GF4 Ti4400 med peltier og full pakke (hvis det er i den retningen du tenker).

 

T-skjorter kan være en ekstra-inntekt og bør skilles fra donasjoner. Jeg for min del ønsker ikke å kjøpe en T-skjorte....

Lenke til kommentar

Quote:


Kenny000 skrev (2002-06-08 19:16):


T-skjorter kan være en ekstra-inntekt og bør skilles fra donasjoner. Jeg for min del ønsker ikke å kjøpe en T-skjorte....


 

Da vil du bare se om som en som er mer nerd en det du er nå?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-08 19:16, Kenny000 skrev:

Jeg synes det beste forslaget til nå er å gi bort et testet produkt. Tenk hvor rått det vil være å få et GF4 Ti4400 med peltier og full pakke (hvis det er i den retningen du tenker).


T-skjorter kan være en ekstra-inntekt og bør skilles fra donasjoner. Jeg for min del ønsker ikke å kjøpe en T-skjorte....


Det er akkurat sånn vi har tenkt det også. De som donerer skal kunne påvirke hva vi skal bruke pengene på, og ha mulighet til å smekke resultatet inn i sin egen LAN-sliter. Om noen har lyst til å kjøpe T-skjorte vil det bli holdt 100% utenfor, kun som en "ekstratjeneste", om du vil.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke vitsen med å diskutere.

Jo flere som gir, jo mere nytte har vi av ok.no !

For jeg har større nytte av å lese om prosjekter enn å lese om grunnen til at folk ikke vil donere noen usle kroner til ok.no.

Om 50 - 100 kroner er ett problem bør nok vedkommende finne seg en annen interesse enn overklokking !

Jeg mener at dette er en god ide.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...