Gå til innhold

Donere Penger til Overklokking.no ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig tid for en liten oversikt!

 

Beklager at jeg ikke har lagt ut noe tidligere, men det har ikke kommet inn noe før ganske nylig - dvs. ikke registrert hos oss. Jeg vil herved rette en stor takk til:

 

Hans Olav Myklebust

Marius Høgli Aas

Espen Stokke

Petter Amundsen

Øyvind Bjørkelund

 

Til sammen: kr 650,-

 

Navnene er ordnet etter dato betalt (grattis til førstemann Hans!) og beløpene er som dere ser ikke tatt med. Jeg syns det er viktig å presisere at vi ikke legger vekt på hvor mye som blir betalt inn. Det hele ble begynt som helt frivillig, godhjertet pengestøtte til sinnssyke prosjekter og tester, og da vil jeg ikke presse mer penger ut av dere enn dere vil gi sjøl :smile:

 

Stor takk som sagt til dere som har betalt inn! 650 kroner er ikke verst på en snau måned, selv om det er litt igjen til et GeForce 4 :wink:

 

 

_________________

Lars Bjerke

Ansvarlig leder og redaktør,

Overklokking.no

 

[ Denne Melding var redigert av: cannoliboy på 2002-06-07 15:55 ]

Lenke til kommentar

Hei Kjetil Lura!

Det var vel,snakk om å loddde ut produktet(a) som ein hadde fått inn penger til å kjøpe.

Og at alle som hadde bidratt til at ein kunne kjøpe produktet(ane) var med i ei form for trekking.

Men, overklokking.no driver fremdeles å skjekker ut lovelighetene av eit slikt form for "lotteri"...

Lenke til kommentar

Quote:


Kjetil Lura skrev (2002-06-07 13:24):

CannoliBoy eg tenkte å sette inn noe penger ca 500 den 20.6,dere snakker om lodd,hva er det vi kan vinne da.

Kjetil


 

Vell sånn som jeg forstod det så må det være vitner til stede da det skal trekkes så det virker som om det er uaktuelt

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-07 13:36, nyggen skrev:

Får jeg et kontonr så er jeg med. Har ogsp en Duron 600 og en Athlon 900 som de kunne testet til den ble svart. Trenger ikke de mer.



 

Siterer Lars her:

 

Da er vi i gang! Vi har ikke laget noe stort system enda, men sett gjerne inn penger på vårt kontonr.:

 

9100 202 9397

Betalingen merkes: Overklokking.no prosjekt

 

For å gjøre det litt mer oversiktlig vil vi ha innbetalinger i hele 50 kroner (50, 100, 150 osv - duh...), men vær så snill å begrens dere... Vi har bruk for alle de pengene vi kan få, men jeg vil ikke at Overklokking.no skal være grunnen til personlig konkurs

 

Jeg kommer til å sjekke kontoen regelmessig, og når det nærmer seg et morsomt beløp spør jeg dere på forumet om innspill til hvordan vi skal bruke pengene. Hva sier dere til Prosjekt GeForce4 som første milepæl?

 

Lenke til kommentar

Jeg akter og følge opp mitt løfte om og donere mer penger til overklokking.no neste uke når jeg får mer penger.

 

Det skal bli et fint g4 kort ikke noe billig mx dritt :smile:

 

Men det hadde vært fint om det kom opp en sak på første sida om hvordan folk kunne donerere penger!

 

Da trur jeg det kunne blitt fart på sakene, hvordan gikk det med utloddings iden. Har den blitt sjekket grundigere i hendhold til norsk lov?

 

/Cyrus

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-07 14:23, Mr.Hassan skrev:

Hei CFD!

Er det noko ulempe å svare noen raskt?



 

Er såklart ingen ulempe , men når man skriver en ting til noen så svarer noen 1 eller 2 minutter før deg ,så er det ingen vits at man skriver og da har man sløst vekk litt av tiden sin.

 

Og tiden min er dyrbar :razz:

Lenke til kommentar

Jeg tror offisiell utlodning blir heller kronglete, så vi gjør det enkelt i stedet. Jeg ser hvem som har betalt hver måned, og trekker en vinner ut fra det. Beløp vil IKKE ha noe å si for vinnersjanser. Som jeg sa i forrige innlegg vil jeg holde donasjonene på et "det er tanken som teller"-nivå, så dere kan gi etter evne og lyst. Da blir det heller ikke noen konkurranse om hvem som gir mest eller storstilt sløsing med øl-penger...

 

Måten det vil bli gjort på er at jeg henter ut en kontoutskrift når jeg bestiller/betaler testobjektet og trekker vinneren ut fra det. Neste gang trekkes vinneren ut fra de som har donert siden sist gang. Dermed er vi sikre på at vinneren har donert på det produktet/prosjektet han/hun vinner - hvis du skjønner hva jeg mener. Når et produkt er kjøpt begynner selvfølgelig tellingen på nytt. Man kan donere en tellende gang pr. måned så dere kan styre vinnersjansene en bitteliten smule.

 

Høres ikke det fornuftig ut?

 

 

_________________

Lars Bjerke

Ansvarlig leder og redaktør,

Overklokking.no

 

[ Denne Melding var redigert av: CannoliBoy på 2002-06-07 16:10 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-07 11:07, CannoliBoy skrev:


Jeg vil herved rette en stor takk til:


Hans Olav Myklebust

Marius Høgli Aas

Espen Stokke

Petter Amundsen

Øyvind Bjørkelund


Til sammen: kr 650,-



 

Bare hyggelig!

 

Men jeg hadde egentlig trodd at det var flere enn fem som hadde donnert. Trodde at det var kommet inn hvartfall 1500.. :lol: Så feil kan man ta!

 

Lykke til videre. Håper det er flere som viser store hjerter og git sine penger bort!

Lenke til kommentar

[useriøst]

Vil det bli større sjanse for å vinne dersom du donnerer 50 kroner 10 ganger fremfor å fonnere 500 kroner en gang? :lol:

[/useriøst]

 

Måtte bare. Sorry moderatorer.

 

Men det er sikkert noen som allerede har vær innpå denne tanken....?

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-06-07 17:53 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...