Gå til innhold

Donere Penger til Overklokking.no ?


Anbefalte innlegg

Hva med dette?

 

Donerer du 50 kr har du automatisk fått et lodd, donerer du 100 automatisk fått 2 lodd 150 kr 3 lodd osv...

 

på denne måten vil det ikke bli feigt for dem som donerer mye penger, da de får flere lodd!

 

-Per Kristian-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er utrolig imponmert over hvor fort dette har gått fra jeg postet posten til innbetalingsystemet var igang :smile:

Kanskje et tegn på at overklokking.no trenger penger?

Men jeg får vell overføre noen kroner selv da , men det er synd at jeg er en student som ikke har så store ressurser.

 

Og jeg gleder meg allerede til prosjekt GF4.

De har foresten et Gainaward GF4 ti4200 på databutikken til ca.2000kr så det burde være et bra utgangspunkt..

Lenke til kommentar

Jeg har ikke full oversikt over hva som er kommet enda, spesielt fordi det ofte tar en dag eller tre mellom banker. Noe har det i alle fall kommet. Og ja, kontoen blir værende der en stund :wink:

 

Når det gjelder utlodning tør jeg ikke si noenting enda. Vi undersøker fortsatt reglene rundt det. Uansett vil alle innbetalinger være registrert og være gjeldende når vi eventuelt får utlodningen i gang.

 

Gleder meg til vårt første "interaktive" prosjekt :wink:

Lenke til kommentar

Ang. utlodding: dere kan i alle fall ikke trekke selv, må være politi som trekker, eller i alle fall som vitner etter det jeg husker. Skal se om jeg får skrapa sammen noe penger, men blir vel ikke så alt for mye i første omgang (bedre å gi litt mange ganger en masse en gang mener jeg :smile: )

Lenke til kommentar

Heisan,

 

Når det gjelder trekninga har thomasr et godt poeng. Utlodningen er ikke det letteste å ha med å gjøre, i alle fall ikke når det gjøres såpass offentlig som det må gjøres her. Vi undersøker likefullt mulighetene og er takknemlige for alle tips og innspill.

 

Oppdateringer på forsiden er heller ingen dum ting, det er jo ikke alle som leser denne tråden. Pengedonasjonene kommer jo alle til gode, både oss på Overklokking.no og dere lesere.

 

Corleone har også helt rett. Det ligger ikke fælt mye penger i annonsering, og vi har regninger som må betales. Det som blir til overs prøver vi å bruke mest mulig fornuftig for å forbedre Overklokking.no. Vi jobber bl.a. med å få til en skikkelig testbenk for kjølere, med profesjonelt temploggingsutstyr og hele pakka. Det koster penger, og blir ikke helt med det første.

 

Derfor trenger vi deres støtte. Vi klarer oss forsåvidt som vi er, men det gir oss lite rom for hårreisende prosjekter som ikke kan regnes som investeringer. Det vi får inn av penger fra dere vil derimot kunne brukes helt og holdent til det dere vil se uten å tenke på regninger og lønnsomhet. Det er jo det som er gøy!

Lenke til kommentar

Donerte forresten en liten hundrelapp nettop nå....

 

Så nå har dere råd til en billig kjøleribbe også :razz:

Eller kanskje et GF4Ti4600 med to 220 W peltiers, som også er vannavkjølt med en industriradiator som har dimmensjonene 5(l)x3(h)x0.5(b)meter overklokket til 1 GHz core.... :razz:

 

(dere hadde ikke råd til dette før min høvding ko inn på kontoen)

 

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-05-27 19:32 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-27 19:32, Kenny000 skrev:

Donerte forresten en liten hundrelapp nettop nå....


Så nå har dere råd til en billig kjøleribbe også :razz:

Eller kanskje et GF4Ti4600 med to 220 W peltiers, som også er vannavkjølt med en industriradiator som har dimmensjonene 5(l)x3(h)x0.5(b)meter overklokket til 1 GHz core.... :razz:


(dere hadde ikke råd til dette før min høvding ko inn på kontoen)




 

Du har forhåpninger du :smile:

Man kan da håpe på noen helsprøe prosjekter :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-27 20:16, CFD skrev:

Du har forhåpninger du :smile:

Man kan da håpe på noen helsprøe prosjekter :smile:



 

Jeg er faktisk en ekte optimist ja....

 

Jeg vil bare at Prosjekt OX skal få en aldri så liten oppdatering etterhvert!

 

Pluss at jeg ønsker å vite hvor mye penger som er donert til OK.no...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...