Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Når vi først snakker om å sole seg i en annens glans: Ola Moum er fetteren til en kamerat av meg. Jeg har lekt med han da jeg var yngre... Kan jeg få ta på deg?
Hr. Jenssen Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Når vi først snakker om å sole seg i en annens glans: Ola Moum er fetteren til en kamerat av meg. Jeg har lekt med han da jeg var yngre... Kan jeg få ta på deg? :!: Genialt! :!: ¨ BTW: Jada AWP, jeg er glad i deg også!
Plomma2 Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Når vi først snakker om å sole seg i en annens glans: Ola Moum er fetteren til en kamerat av meg. Jeg har lekt med han da jeg var yngre... _uten_ at du stakk ut øya på'n? Skuffende..
RatmFan Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Synd at en må lokke med premier for å få folk til å spille på serverne sine da... Hvorfor det?
ZeZar is BACK Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Kan nevne at jeg er (var) kollega til Pibbz i X-pec Neida ... han er kanskje ikke så veldig kjent dah .... har snakka litt med han derre ... øh ... Siege i NoA Anyway ... jeg kjenner megselv ... og DET er noe å skryte av :
Veritas_ Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 [Tullete skrytemode] Var med i en mix som slo en annen mix hvor to X-pec folk var med. [/Tullete skrytemode]
Ksungam Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Når vi først snakker om å sole seg i en annens glans: Ola Moum er fetteren til en kamerat av meg. Jeg har lekt med han da jeg var yngre... nei utrolig! kan jeg få suge deg???
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 [Tullete skrytemode]Var med i en mix som slo en annen mix hvor to X-pec folk var med. [/Tullete skrytemode] SYKT!
RatmFan Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Patetiske greier denne tråden har utvikla seg til... "Jeg har spilt med den og den og den og den." Disse andre folka som må nedverdige andre for å vise at "dette er jo ikke noe stort", svarer på idiotiske, såkalte ironiske måter. Tipper gjennomsnittsalderen her, har utviklet seg til å bli svært lav. Punktum.
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Når vi først snakker om å sole seg i en annens glans: Ola Moum er fetteren til en kamerat av meg. Jeg har lekt med han da jeg var yngre... nei utrolig! kan jeg få suge deg??? Tøffere enn toget
LoS Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Skal vi droppe denne "kan jeg få * deg" bytt ut * med hva du føler for, før den blir skikkelig O-L-D?
Hr. Jenssen Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Skal vi droppe denne "kan jeg få * deg" bytt ut * med hva du føler for, før den blir skikkelig O-L-D? ...Eller stengt? Foretrekker siste alternativ, fordi denne tråden er møkk! Bare skryting fra folk om at de har spilt mot/med en "proff"! "If you envy them, become like them!" Slutt jobbene/skolegangen deres for å spille cs dagen lang, så skal dere nok bli like gode som dem! :!:
LoS Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Neh, kunne godt ha sletta noen unødvendige poster, men ellers så er det jo en kjekk tråd. Selv trodde jeg at man måtte være betalende medlem for å komme inn der, noe som (heldigvis) viste seg å være feil. Ganske gøy å spille der, selv om jeg til tider sugde ellevillt Spilte ikke mot noen av disse "cpl-folka", men hva gjør vel det? Gøyalt å spille der forde Forøvrig, tviler på at det hjelper å slutte skolen og jobben for å spille cs. Spiller man så mye i strekk så blir man bare gal og rar uansett
brillan Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Spiller man så mye i strekk så blir man bare gal og rar uansett Det har awp bevist.
kpe Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Rå server da, og du kan vinne preimier med og spille masse på servern.
Sigga Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Syns folk som sier at de har drept CPL folk kan komme med et screenshot så dere har et bevis.
mms21 Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 (endret) Eg spilte en god del før ja.....dere har rett i det. Men nå spiller jeg sjeldent puBlic. *edit* Jeg er ikke gal. Endret 10. september 2004 av awp
WipeOut- Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 haha e låg øverst på revenge lista til han XeqtR
flameball Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 (endret) æ bor i harstad, har ikke hørt om koston...hmmm , men vet om han xknight og +++ flere CPL folk Endret 10. september 2004 av flameball
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå