Gå til innhold

HEHEHE en kamerat av meg sier:

karl-wilhelm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legga inn ein komentar til ein kompis og, det var ikkje så lenge siden han hadde fått seg pc og han hadde lan for første gong.. Han satt på eit rom for seg sjøl, og han ropte: "Robin, kor er any key ?!"

hehehe, mobber han for den endo :D

Skrevet

Hehe, en kamerat av meg lurte på hvilken internetbrowser jeg bruker og jeg svarte opera. Han sa at han har hørt at det er skikkelig bra osv. Og så spør han meg: "Du, kan må gå inn på internett med Opera?" :!:

Skrevet
Gullkorn? Det er en seksjon som heter "Gullkorn"...

gullkornene skal komme fra forumet vel så det kameratene til folk har sagt (med mindre de har sagt det på forumet) er vel uvesentlig for den forum delen

Skrevet

Syntes den var litt tidi jeg ;)

No offence: Men hva er vitsen med at alle poster om at de ikke syntes det er morsomt i det hele tatt, er vel ikke veldig gøy for trådstarter!?

Skrevet
No offence: Men hva er vitsen med at alle poster om at de ikke syntes det er morsomt i det hele tatt, er vel ikke veldig gøy for trådstarter!?

Når man poster på et forum må man tåle å få reaksjoner.

Skrevet

Jeg syns det var litt artig å høre slike ting jeg, hva for noe teit og morsomt om data andre har sagt og slikt :D

Stå på! Jeg vil gjerne høre mer iallfall! :thumbup:

Skrevet

Tja, farfaren min var på besøk hos meg og lurte på hvorfor ikke tv'en starta så han ba meg om hjelp, det viste seg at han hadde setti seg foran data skjermen :!:

Skrevet
Syntes den var litt tidi jeg ;)

Det går veldig fint Orochimaru.

Skrevet
Tja, farfaren min var på besøk hos meg og lurte på hvorfor ikke tv'en starta så han ba meg om hjelp, det viste seg at han hadde setti seg foran data skjermen :!:

haha! søtt :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...