Gå til innhold

Siemens S65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mine erfaringer med telefonen kommer i produktguiden så snart den er godkjent av moderator.

 

Kan nevne såpass mye at dette er en telefon som ikke anbefales uten store forbehold.

Nå satt du meg på ventelinjen igjen :ermm: . Åssen har det seg at folk trekker så ulike konklusjoner?

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Hvis du leser min erfaring med telefonen i produktguiden så får du nok med deg det meste, men hvis valget står mellom 6230 og S65 så er det ingen tvil om at Nokia er valget denne gangen..

 

Beklager, men i mine øyne er ikke S65 verdt noe. Jeg vil dog gjøre folk oppmerksomme på at jeg har høye krav, men at manglene/feilene reelle og vesentlige.

Lenke til kommentar

Litt småpirk:

 

Amobils SNIKTITT på S65:

Telefonen var noe firkantet, men hadde et tiltalende design og virket både robust og solid med

sitt ripesikre metall-chassis.

Tastene var av god kvalitet og hadde god respons, og det ser også ut som om Siemens endelig har fått skikkelig dreis på joysticken

 

 

Amobils TEST av S65:

...at hele telefonen er utformet i myk plast. Vi ville vært meget forsiktige med å sjonglere med den, for særlig robust eller solid kan den virkelig ikke være.
Styrepinnen til S65 er dessverre ikke helt i toppklasse.

 

 

Er det store forandringer på prototyper og telefonene amobil tester? Sitatene er nokså paradoksale...Hva har skjedd her? Var sniktitt telefonen av annen kvalitet enn testtelefonen?

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar

Her gikk det nok litt kjapt for seg med prototypen ja. :hmm:

 

Vi fikk kun prøve de forskjellige prototypene på messen i 2-3 minutter hver mens en representant sto og snakket med oss, så særlig grundig uttesting ble det så absolutt ikke.

 

Forøvrig er joysticken til S65 en av de bedre fra Siemens til nå, vi har ikke de store klagene. Men den er som sagt ikke like god og presis som mange andre joysticker vi har prøvd.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ikke udelt positiv...

 

1. batterilokket er av myk plast, men sitter som f... så det så ganske stygt ut da jeg omsider fikk det av.

 

2. siemens har ikke ferdig oppsett for MMS, så man må gjennom en tung prosedyre med telenor for å få telefonen til å virke med MMS (jeg sliter fortsatt men det skyldes antakelig defekt simkort).

 

3. kalender ser ut til å mangle årlige hendelser, f eks bryllupsdag som man ikke bør glemme...

 

4. tilkopling til pc: jeg er sjokket over at siemens selger en "proff" telefon til 3k uten medfølgende kabel for å kople duppeditten til usb-port på pc. OBS; iflg siemens egne internettsider er det heller ikke hvilke som helst kabel som kan benyttes. Har ikke forsøkt med BT ennå.

 

5. Ikonene er vesentlig styggere i virkeligheten enn i reklamebrosjyrene, med grovere kanter. Ikke bra å bløffe meg slik...

 

6. ser ikke ut til at jeg kan velge forskjellige jpeg-komprimeringer, kun pixelstørrelser

 

7. hvorfor er ikke valutaomregning tilgjengelig direkte i kalkulator?

 

ugh ugh

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...