Gå til innhold

Gøyal pc, moro oppstart!


Anbefalte innlegg

He he, har litt lyst til og høre andres mening om jeg burde gjøre noe med et "problem" på pcen min...

 

Jeg har nå kommet fram til at jeg har en inntligent PSU. Da jeg vær gang etter og ha transportert pcen føler den for div morsome oppstarter. Nå nettopp startet den med en gøyal speakern lyd, (tkkkk, tkkk, tkkkk >>>>>) Mens jeg fikk noe greier om at Windows startet opp feil forrige gang. Svarte så ja og pcen startet vanlig.

 

Lurte på om noen kunne ha forslag til hvorfor den alltid er "teit" etter transport?!

 

Mvh Stikk

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, min pc klager alltid over "No keyboard detected" og "System failure due to CPU overclocking", fordi jeg en gang for lenge siden satt i en 200gb disk. Disken er flyttet til filserveren, windows installert på nytt et par ganger og OS-disken er byttet ut.

Er sånn ca hver tredje gang jeg slår på pcen at det skjer.

:shrug:

Lenke til kommentar
Har ikke vært borti ditt problem, men når jeg hadde GF Ti4200 så "hoppet" driverne ut når jeg transporterte maskina med bil, men ikke når jeg flytta den til naboen med trillebår.

 

Datamaskiner er rare og uforrutsigbare.

Amen to that!

 

"Det er menneskelig og feile, men for å lage virkelig trøbbel trengs en datamaskin" -Ukjent forfatter.

 

 

:w00t:

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

hmmm merkelige ting folk har oppleved da. min private maskin funker 100% som oftest. har hatt den i nå 4 eller 5 år og har kun hatt en ting som har skjed galt med den som ikke var følge av virus, programmeringsfeil eller ting som ikke er kompitable.

 

den ene tingen var en ram brikke som plutselig nektet å sammarbeide. (jeg passet på at den var ordentlig tilkoblet) men hver gang jeg skulle starte maskin stoppet den halveis i oppstarten. skjønte at det ikke var oppstarts fila. har vært borti den mange ganger. Så jeg fikk et tips om at det kunne være ram brikka og jeg tok den ut og prøvde og ting funket satt i den rambrikka jeg tok ut og maskinen funket helt fint igjen. *merkelig*

 

hadde samme problemet med en maskin til en kamerat og der tok jeg ut feil brikke da funket den heller ikke. så man måtte starte maskinen og la den laste helt in og slå av igjen før man kunne plassere brikken i på nytt for at den skulle funke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...