Gå til innhold

Gode Singeplayer FPS


Anbefalte innlegg

Denne topicen omhandlet egentlig Medal of Honor: Allied Assault og hva dere syntes om det, men skifter heller topicen til noe annet, som passer meg bedre.

 

Hvilket FPS spill bør jeg velge når det kommer til singel player delen, for har som sakt lengre ned bare ISDN.

 

Var litt interesert i andre verdenskrig spill, slikk som nevnte ovenfor, CoD og Battlefield 1942, men andre FPS spill råd taes imot med stor takk ;)

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøp Mohaa! Men ikke bare spill singel player delen -det er multiplayer som er morsomt.

 

Det norske mohaa miljøet finner du på www.catchgamer.no :yes:

Jeg er bare interesert i gode singeplayer FPS spill nå. Har nemlig ikke DSL linje så det blir ingen online spilling uansett, har bare ISDN, fordi jeg bor så i gokk at jeg ikke kan få DSL :blush:

Lenke til kommentar
kjøp Mohaa! Men ikke bare spill singel player delen -det er multiplayer som er morsomt.

 

Det norske mohaa miljøet finner du på www.catchgamer.no  :yes:

Jeg er bare interesert i gode singeplayer FPS spill nå. Har nemlig ikke DSL linje så det blir ingen online spilling uansett, har bare ISDN, fordi jeg bor så i gokk at jeg ikke kan få DSL :blush:

Ganske synd, fordi Mohaa holder fortsatt ganske godt som flerspiller.

Lenke til kommentar

jeg må ærlig si at MOH-AA var utrolig bra når det kom...omaha scenen var utrolig...

 

Men etter utallige andre spill som har hevet standarden blir det for dumt...Call of Duty f.eks. var mye mer intenst, realistisk og bedre...(om kortere)

 

Hadde kanskje kjøpt det (hvis jeg var deg) hvis det var en "gold edition" med alle addons inkludert for en billig penge...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Her er en advarsel: Ikke kjøp MOHAA!

 

Det er ett sterkt overvurdert spill som ikke har noe å gjøre i en seriøs gamers spillsamling. Grå og firkantet grafikk, forferdelig dårlig AI og lineære/uorginale oppdrag gjør MOHAA til en heller trist sorti. Multiplayerdelen kan godtas som lett onsdagsunderholdning, men ikke mer. Styr unna MOHAA, og du har spart noen kronestykker...

Lenke til kommentar

Hva med Rainbow six spillet? Husker ikke hva det siste het, Raven Shield? Var det jeg leste omtale til her på Gamer.no.

 

Vurderer å vente til expansion til CoD kommer, den er jo rett rundt hjørnet, i alle fall i følge gamesmix.com (24 september)

 

Da selger de CoD gold til 429 ,-.

Lenke til kommentar

Ok, FPS spill med god singleplayer del...skal vi se;

 

1. Operation Flashpoint (CWC, Red Hammer, Resistance) - Ingen over, ingen ved siden!

2. NOLF & NOLF 2 (No One Lives Forever)

3. Hele Rainbow Six serien (Raven Shield + Athena Sword er vel de eneste som tilfredsstiller dagens krav...men Rogue Spear + UO er fortsatt best IMO!)

4. RtCW (siden du liker WWII...og selv om det er med noen monstre...)

5. Hidden & Dangerous serien (H&D Deluxe kan lastes ned gratis nå, og H&D2 får du nå billig - og det er ett røverkjøp!)

6. Project I.G.I 1&2

7. Postal 2 (himla artig storyline hvis du har den rette sansen for humor...)

8. Ghost Recon serien

9. MOH: AA serien

 

Dette er iallefall noen, men det finnes andre også (både eldre og nyere), men disse har en god story og er greie i SP.

Lenke til kommentar

Har testet ut RTcW og etter min mening er det elendig. Grafikken er greit, og det hele funker kjempe, men, seriøst, er greit Tyskerne var sprengte i nøtta men djevel fremdrivelse? Synes storyen der var syletyn. Liker WW2 spill, men liker dem helst seriøst :p

 

Ghost recon er konge ja, har det, og det er virkelig noe å ta frem å spille fra tid til annen. Er meget genialt laget, selv om jeg ikke helt har teken på å styre teamene mine, sendte begge i en sikker død med et uhell :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...