Gå til innhold

ny mus og matte


Anbefalte innlegg

lurer på om noen her har noen tips til mus og musmatte. liker godt microsoft sine mus så det er mest en musmatte jeg leter etter.

 

gi meg gjerne dine egne erfaringer med forskjellige musmatter og mus.

 

edit: det er til en notebook jeg skal ha dette, anbefales trådløs eller vanlig?

Endret av Sir Spiff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
edit: det er til en notebook jeg skal ha dette, anbefales trådløs eller vanlig?

Jipii, dette er mitt felt :D !

 

Til notebook, sier du? Kjøp Mystify Viper!

Musematte: Du vil garantert bli fornøyd med en fUnc Surface 1030!

Hvis du har store hender, kan du prøveMystify Mamba eller Logitech MX510, som jeg bruker og er storfornøyd med.

Men Viper er dog beregnet på notebooks, da.

Lenke til kommentar

MX510 må være den beste musen evah!

 

Intelli 4.0 er det største dritt opplegget jeg har sett på lenge! (blant annet trinnløst hjul osv)

 

Men, nå når MX1000 kommer, med laser istedet for optikk (den første i verden med laser) så kanskje DEN blir den beste? :hmm:

We've turned off the red light on these optical mice and replaced it with an invisible laser that will change the industry, said David Henry, Logitech senior vice president of the Control Devices Business Unit. Laser will eventually make the optical mice of today obsolete. With laser technology, mice will see more microscopic detail. The nature of laser light gives mice the ability to track with amazing accuracy on more surfaces with more responsiveness than ever before.

 

The Logitech MX 1000 Laser Cordless Mouse will be available on retail shelves in the U.S. and in Europe and through the official Logitech website beginning this month. Its suggested retail price is USD 79.95 in the U.S.

EDIT: Kilde :dribble::thumbup:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...