Gå til innhold

ny mus og matte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den aller beste kombinasjonen er etter mi meining MX510, Qpad og tilhøyrande tape som eg ikkje kjem på i farten kva heiter. Har vore borti det meste og synest for eksempel func er noko drit.

Enig i at MX510 og Q-PAD er den beste kombinasjonen. I tillegg burde man montere Hyperglide Skatez på museføttene, for optimal ytelse :thumbup:

Lenke til kommentar

altså for å være helt ærlig syns jeg ik det er no vitsi å påkosta seg ny mQss og nerd matte.. Bruke 1000 kr det er for dumt. Bedre å bruke den lappen på et skikkelig headset. :thumbup: Dell musa med en påkosta rød/blå vanlig musematte fra clas ohlson til 10 kr er flott!! Jonas bro har jo kule mus :cool: Er ikke så værst hvis du er vant med det.. Er faktisk ikke no dårligere enn optisk i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Det blir enten IE 4.0 eller IE trådløs. men en ting jeg lurer på, med trådløs blir det merkbar forsinkelse fra jeg beveger musen til den reagere, i forhold til med ledning?

 

Ja, det er merkbar forskjell. Merker veldig stor foskjell i MP/LAN. Bytta ut min trådløse Logitech med en MX510, og det var STOR forskjell.

 

Ellers kan jeg anbfeale fUNC Surface 1030. Måtte riktignok legge noe dobbelsidig tape under matta, da skrivebordet har en rimelig glatt overflate, men matta er helt konge, den.

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...