Gå til innhold

Hvordan skjermkort burde jeg få meg?


JonhnnyE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Offtopic: Hvorfor skriver dere "HVORDAN skjermkort burde jeg kjøpe meg"?

 

Det heter jo HVILKET skjermkort burde jeg kjøpe meg... Har dere 1 i norsk på skolen eller? lær dere norsk før dere begynner å poste på forum :realmad:

Vis du blir så hissig av at folk skriver litt anderledes enn det akkurat du ville gjort, så har du ingen verdens ting å gjøre på ett forum. :roll:

Lenke til kommentar
Offtopic: Hvorfor skriver dere "HVORDAN skjermkort burde jeg kjøpe meg"?

 

Det heter jo HVILKET skjermkort burde jeg kjøpe meg... Har dere 1 i norsk på skolen eller? lær dere norsk før dere begynner å poste på forum :realmad:

Vis du blir så hissig av at folk skriver litt anderledes enn det akkurat du ville gjort, så har du ingen verdens ting å gjøre på ett forum. :roll:

:thumbup:

Lenke til kommentar
Offtopic: Hvorfor skriver dere "HVORDAN skjermkort burde jeg kjøpe meg"?

 

Det heter jo HVILKET skjermkort burde jeg kjøpe meg... Har dere 1 i norsk på skolen eller? lær dere norsk før dere begynner å poste på forum :realmad:

Vis du blir så hissig av at folk skriver litt anderledes enn det akkurat du ville gjort, så har du ingen verdens ting å gjøre på ett forum. :roll:

Tullprat. Det må da kunne forventes at folk klarer å skrive noenlunde. Hvordan skjermkort er gramatisk feil, de som skriver det VET at det er gramatisk feil, og det er ett gigantisk irritasjonsmoment for mange av oss.

 

For å svare på spørsmålet ditt er det greit å vite hvor mye du har lyst å bruke, og hvilke spill du spiller f.eks.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
Hvordan skjermkort burde jeg kjøpe meg?

Jeg spiller mye driver mye med web desgin.  :thumbup:

 

gi meg tips  :cool:

Mye penger: GF 6800/ATI x800

 

Lite penger, et brukt GF mx440 :p

hvis han kun har råd til et brukt mx440, da mener jeg han burde ta pengene å kjøpe seg en is istedetfor , det er nok alt han får for de penga og den isen er bedre som grafikkkort en et mx440 kort

Lenke til kommentar
hvis han kun har råd til et brukt mx440, da mener jeg han burde ta pengene å kjøpe seg en is istedetfor , det er nok alt han får for de penga og den isen er bedre som grafikkkort en et mx440 kort

Ikke mobb mx440, hadde selv ett fra Aopen med 64Mb ram og det kjørte de fleste spill uten store problemer. Klarte f.eks fint å kjøre Ut2004 i 800*600 med alt på medium, og i cs sto fps og stanget i 100 hele tiden.

Lenke til kommentar
HEHE har mx440 :p spiller doom3 så lagger det sjukt :cry:

 

men jeg får masse spenn i stipend. :w00t:

 

Har sett litt på Sapphire Radeon 9800XT Atlantis 256MB :love: er det bra nok til doom3 cs source osv ?

9800XT er mest sannsynlig det dårligste kjøpet du kan gjøre i dag.

De kortene du burde ta en titt på en nVidia's- og ATI's nye flaggskip, nemlig X800- og 6800-serien.

 

Men ekstakt, hvor mye penger har du til rådighet?

Lenke til kommentar

Bra nok er det nok, men det er ikke det beste kjøpet i den prisklassen. Da ville jeg heller gått for:

 

Dette f.eks: 6800NU for 2512,-

 

Eller hvis du vil bruke litt mer: MSI 6800NU til 2875,-

 

Eller: 6800NU ukens tilbud på komplett til 2849,-

 

Vil du høyere i pris kan du jo velge 6800GT til 3599,- på www.mpx.no, eller ett x800 pro kort som begynner på litt under 3500,-

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
Offtopic: Hvorfor skriver dere "HVORDAN skjermkort burde jeg kjøpe meg"?

 

Det heter jo HVILKET skjermkort burde jeg kjøpe meg... Har dere 1 i norsk på skolen eller? lær dere norsk før dere begynner å poste på forum :realmad:

Vis du blir så hissig av at folk skriver litt anderledes enn det akkurat du ville gjort, så har du ingen verdens ting å gjøre på ett forum. :roll:

Tullprat. Det må da kunne forventes at folk klarer å skrive noenlunde. Hvordan skjermkort er gramatisk feil, de som skriver det VET at det er gramatisk feil, og det er ett gigantisk irritasjonsmoment for mange av oss.

Og når du kommer over en person som faktisk har lese\skrivevansker? Han må sikkert synes det veldig morro at det kommer en liten kjepphøy forumpjokk å retter på det han kanskje skriver feil. Du skjønte fint hva han mente, så bit det i deg å svar på det han spurte om istedet. At du lager en sak av dette sier faktisk en del mer om deg en om vedkommende som skriver feil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...