Gå til innhold

Beste LCD til spilling?!


The Stig

Anbefalte innlegg

Hei å hallo...

 

Sitter nå på min Samsung SyncMaster193t, er litt plaget av etterslep da jeg spiller mye. Så dermed lurte jeg på om jeg evt skulle bytte til en 17" da jeg har fått med meg at de er best til spill. Så da er spørsmålet hvilken 17" LCD er best til spilliing? Budsjetten strekker seg til ca 5000,-.

 

Mvh Stikk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kan informere deg om at han kommer til å si Nex 1760NX, jeg har nemlig spurt han om hvilken han anbefaler når det gjelder 17" lcd til spilling, dette var skjermen han anbefalte til meg da ihvertfall..

 

Eller, han holdt en liten knapp på den..

Har selv denne skjermen, send meg en PM hvis du er interessert i en liten redegjørelse for hvorfor denne skjermen er et så godt valg.

Lenke til kommentar
Oki da, sender Oivind_dahle en link til topicen!

Er det nødvendig? Har selv vært i kontakt med Øyvind i forbindelse med mitt LCD-kjøp, og hvis du leser litt lenger oppe ser du hva jeg endte opp med.:D Jeg har allerede tilbudt trådstarter og gi han en grundig rundown av skjermen hvis han kontakter meg, bedre enn det kan det da ikke bli?

Lenke til kommentar

hepp Stikk.

 

Som så mange her påpeker er NEC 1760 nx en juvel. Personlig mener jeg NEC 1760 NX hittil er den sterkeste TN baserte skjermen på markedet.

 

Nå kommer riktignok 1770 NX litt før jul,s om skal ta over for 1760. Denne er vissnik helt syk, og vi får den vel til test på hw om 1 eller 2 mnd minimum.

 

 

Men ser at du har en 19" + 5k, jeg hadde solgt 19" og med de pengene fra salget + de du har fra før = Viewsonic vp201 s eller b. Personlig ville jeg valgt b (sort) fremfor s (sølv).

 

Det kommer nok et ukens tilbud i neste uke op vp201 b på en webshop.

(Jeg er 95% sikker på at den legger seg på 8k i neste uke som tilbud)

 

S versjon får du billigere, bruk prisguiden.

 

 

Men som så mange andre påpeker. Har du ikke penga er Nec 1760 nx et meget bra kjøp :)

 

Vil dog påpeke at de det er mange brukere som er med i forumet som har særdeles god peiling på skjerm her. Jeg bryter bare inn i tråder om jeg skulle være uenig. Her hadde jeg ikke tgenkt å bryte inn før det kom pm ;)

 

Lykke til med skjermvalget.

Lenke til kommentar

Hmm, har jeg skrevet noe tull oivind_dahle? Kan ikke komme fram til at jeg har 5000,- gjømt under madrassen!

 

Jeg prøver og selge 19" til ca 5000,- og kjøpe en ny for det.

 

Raper: Ikke mye etterslepp, men den er også for stor syns jeg.

 

EDIT: Til de som vil hjelpe meg vidre er !!!SPILL!!! det skjermen primært brukes til.

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...