IC7STORM Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Hvordan kan jeg overklokke mitt Sapphire Radeon Atlantis 9800 pro? Jeg har hørt at omega-drivere kan gjøre susen.
Windoge Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Omega driverne hjelper ikke ikke noe mer en de vanelige til klokking.
Goophy Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Du trenger bare et program som du kan overklokke med. I omegadriverene følger det med et program som heter "Radlinker". Jeg vil iallefall anbefale deg å bruke "ATItool". Andre programmer: Rivatuner Rage3dtweak Powerstrip osv.. Søk på google etter dem.
IC7STORM Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Mange takk, men har "Sapphire Radeon Atlantis 9800" temperatur-måler?
GRendal Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 overkolokke, betyr det å klukke veldig høyt? har hørt om overklokke, men når du kolokker noe, hva skjer da?
Goophy Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Å overklokke er å få minnet og kjernen til å kjøre på en høyere frekvens enn de er spesifisert for. Derav navnet overklokking. Øke klokkefrekvensen.
Klorin Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 overkolokke, betyr det å klukke veldig høyt? :!: det ble litt komisk.. Når du overklokker kjører du kortet på høyere hastigheter enn det er satt til som standard.
C4STOR Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Flash til XT Får ikke tempmåler selv om man flasher til xt med mindre kortet har r360 kjerne
Goophy Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 (endret) Får ikke tempmåler selv om man flasher til xt med mindre kortet har r360 kjerne Man får ikke temp. måler selv om kortet har r360 kjerne. Måleren sitter i pcb'en. EDit: Hba, ikke alle har det, bare noen. Vil du være sikret r360 kjerne kjøper du MSI sitt 9800Pro 128MB. Det er et 9800XXL, altså 9800pro pbc med r360kjerne og rå kjøler. Ikke har det temp. måler heller... Endret 4. september 2004 av Goophy
GRendal Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 overkolokke, betyr det å klukke veldig høyt? :!: det ble litt komisk.. Når du overklokker kjører du kortet på høyere hastigheter enn det er satt til som standard. oh, the irony
LilleG Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 overkolokke, betyr det å klukke veldig høyt? :!: det ble litt komisk.. Når du overklokker kjører du kortet på høyere hastigheter enn det er satt til som standard. oh, the irony Han tokk den ikke helt
AndyG Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 (endret) overkolokke, betyr det å klukke veldig høyt? En overklukker er sjefen blant hønene. Det er "kona" til hanen, som galer. Når høna sjefer med de andre minion-hønene overklukker hun. Sorry, GRendal, klarte bare ikke styre meg Endret 4. september 2004 av AndyG
ttt Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 er mange spøkefugler, eller rettare sagt spøkehøner her. men over til topic. eg vil anbefale deg å instalere atitool (følger vel med omegadrivarane). dette er eit program som gjer det enkelt å overklokke skjermkortet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå