Gå til innhold

Star Wars Battlefront - Diskuter her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spillet har release i morgen (USA), i Norge har det release den 24 sept. hvilket vil si til fredagen. Det de gutta her spiller er nedlastede versjoner (det kom for noen dager siden).

Fikk til og med en PM av en kar her med link for direkte nedlastning, men nei. Jeg kjøper spillene mine.

Skrevet

Doh, jeg tror nok jeg har en litt for dårlig pc men jeg spør dere likevel:

Jeg har:

256 mb ram

amd athlon 1500 mhz

gforce 2 mx 400 - 64 mb

tror dere dette går? det er nesten nøyaktig minimumskravene....

Skrevet

Ok, her kommer min mini review.. har bare spillt spillet et par minutter, men jeg har ihvertfall fått et første intrykk, og jeg har bare testet singleplayer delen..

Ok, så du har 3 campaigns, the drone war, galactic conquest og en til, husker ikke hva den heter.. De 2 første er linære campaigns så vidt jeg har skjønt hvor du går fra missions til missions, og den 3 har man litt flere valgmuligheter, men siden jeg har spillt rent lite skal jeg ikke utale meg for mye om den delen..

Spillet minner fryktelig mye om Battlefield 1942, veldig likt! Du har et map, og på det mappet er det diverse control points som du må ta over, tar du over alle har du vunnet. Etter kampen er over får man diverse awards osv, "kill spree", "tank killer" etc.. Sikkert morsomt på multiplayer.

Grafikken er veldig tilfredstillende, men alikevell ikke noe spektakulært, kjørte alt på fullt glatt med min Xp2800+, 1024mb ddr pc2700 ram, G-force fx5900.

Lyden var helt grei, ikke noe bemerkelses verdig der...

Så er du fan av star wars og battlefield 1942, så er det nok en klar hit! Men det fallt ikke helt i smak hos meg. Kan være fordi jeg ikke er battlefield 1942 gamer.

Bare spør ivei for mer detaljer..

Skrevet

The clone war er det forresten ;) (ikke drone war)

Har selv spillt det en snau time i dag.

Grafikken er ikke den beste jeg har sett..

Men gameplayet virker veldig lovende, med mange muligheter.

Online lagga litt for meg, fant ingen særlig bra servere.

Men kan iallefall konkludere med at spillet er verdt pengene :w00t:

Skrevet
V[]bster,20/09/2004 : 20:55]The clone war er det forresten ;) (ikke drone war)

Har selv spillt det en snau time i dag.

Grafikken er ikke den beste jeg har sett..

Men gameplayet virker veldig lovende, med mange muligheter.

Online lagga litt for meg, fant ingen særlig bra servere.

Men kan iallefall konkludere med at spillet er verdt pengene  :w00t:

Amen da!! :thumbup:

Skrevet
V[]bster' date='20/09/2004 : 21:55'] Men kan iallefall konkludere med at spillet er verdt pengene :w00t:

Godt å høre at lønna ikke blir skusla bort på skit... :!:

Får håpe gamesmix.com sender slik at vi får det på release dagen, det hadde vært en fin start på helgen...

Skrevet

Jeg må si jeg gleder meg kraftig : D

Det som er morsomt nå er at jeg har tenkt å bli med fra børjan, og vis spillet er så bra, så er jeg kanskje en kjent Battlefront gamer en dag i SK.

He He

Det er lov å drømme =)

Skrevet
Da har vi noe å spille resten av året også mens vi venter på HL2. :lol:

Tror i såfall at du trenger flere enn et spill :p

Gleder meg uansett til dette spillet. Har likt alle andre Starwars utgivelser hittil så dette blir nok neppe noen skuff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...