dostojevski Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Hvem har prøvd seg på å gjøre tilsynelatende meningsløse ting i spill? Den berømte "monolitten" i CS er jo en klassiker. Jeg sitter for tiden og spiller Gothic 2 som mage, og nå i natt prøvde jeg meg på et lite eksperiment: hva skjer hvis en maner frem en DRØSS med stone golems i sentrum av Khorinis midt på lyse dagen? Å gå'ta banen for et baluba.... :!: Maskinen kræsjet da 10-15 stykker herjet rundt på torvet samtidig, men duåduådu så artig detta var. *ENDELIG* fikk vi den invasjonen alle går rundt og snakker om. Bare med golems i stedenfor orker. Om mulig enda tøffere.
Dinsdale Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Sjekk ut han som driver hai-fiske på FarCryforumet. Masse bilder av det. Dritbra :!: Legg gjerne ut noen bilder av din invasjon også...
Bear^ Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 I Soldier of fortune (enenr) brukte jeg "god mode" og laget en hurtigknapp til spawning av bikkjer. Så laget jeg en horde av bikkjer i et trangt rom, tok frem en granat, kasta mitt mellom klyngen med hunder, og BOM. Niks mere pus, erm, hund
Sigga Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Lagde en hel hundehær i Empire Earth, for og sleppe ei atombombe på dem..
Lufen Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Lagde en hel hundehær i Empire Earth, for og sleppe ei atombombe på dem.. nesten samme som jeg gjorde i red alert 1 lage en bunker med gjerde rundt og bygde det fylt med tanyar og slapp en atom-bombe på dem
slash Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Sjekk ut han som driver hai-fiske på FarCryforumet. Masse bilder av det. Dritbra :!: Legg gjerne ut noen bilder av din invasjon også... En url hadde vært fint.
ttt Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Sjekk ut han som driver hai-fiske på FarCryforumet. Masse bilder av det. Dritbra :!: Legg gjerne ut noen bilder av din invasjon også... En url hadde vært fint. reknar med at det var til far cry bilda du tenkte: Morro med farcry!
brillan Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Bygget ca 70 demotrucks på c&c generals. Så sendte jeg 10 scud storms. fikk ikke mye fps på mitt geforce 460 da
Juleniss1 Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 tror nok jeg har gjort en del meningsløse ting opp gjennom tidene. Men om jeg husker det er jo en annen sak. men siden folk nevner C&C-spill, så husker jeg et par ting som jeg gjorde i den orginale C&C: -lage en enorm hær med granatfolk, sende air strike over de og se hvr mange som overlever. -lage en enorm hær med granat- og flammekasterfolk, sende de over et stort felt med tiberium og se hvor mange som overlever
slash Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Sjekk ut han som driver hai-fiske på FarCryforumet. Masse bilder av det. Dritbra :!: Legg gjerne ut noen bilder av din invasjon også... En url hadde vært fint. reknar med at det var til far cry bilda du tenkte: Morro med farcry! duh.. jeg gikk inn på det OFFISIELLE farcry forumet og søkte til jeg ble blå! Takk for hjelpen. Nå ser jeg noen nevner C&C, og jeg kom på noe som var morro på lan. (GENERALS) Jeg bygde 50+ flammekastertanker som jeg satte på "autofire" i en mur rundt basen min. Ingen turde å angripe, da jeg hadde geforce fx5950, og de andre hadde maks gf4200. Frameraten min var helt ok, men de hakket så grusomt at det ble uspillbart. Feige triks? Neeeida!
Krakken Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeg lagde sånn 450,35 hackere på Red Alert Generals, også tok jeg det "spesial" våpenet til USA og.. drepte de.
Zardoz Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Det påfunnet til fargoth var jo kjempefestlig Bring it on!
[Atomic_Bomberman] Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Lagde en hel hundehær i Empire Earth, for og sleppe ei atombombe på dem.. nesten samme som jeg gjorde i red alert 1 lage en bunker med gjerde rundt og bygde det fylt med tanyar og slapp en atom-bombe på dem Det er da man kjenner at man er drittlei hele spillet og må finne på nye ting
tåa Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Jeg og lillebroren min moret oss med å prøve ut nye spillestillinger i Project Gotham Racing 2 i går. Vi sto, knelte og la oss ned på alle mulige måter. Det endte med at vi tok en duell liggende oppned. Litt forvirrende når bilen konsekvent kjører i alle andre retninger enn man egentlig har tenkt seg.
CMOTDibbler Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 (endret) Hvis du spiller Battlefield Vietnam: Sett en mortar inn i et transporthelikopter og fly det etterpå. Mortaren veier nå flere tonn Endret 6. september 2004 av CMOTDibbler
Snorre Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Hvis du spiller Battlefield Vietnam: Sett en mortar inn i et transporthelikopter og fly det etterpå. Mortaren veier nå flere tonn Dumt spørsmål. Hva er en mortar nå igjen?
Biffer'n Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Hvis du spiller Battlefield Vietnam: Sett en mortar inn i et transporthelikopter og fly det etterpå. Mortaren veier nå flere tonn Dumt spørsmål. Hva er en mortar nå igjen? Sånn skytesak
ttt Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Hvis du spiller Battlefield Vietnam: Sett en mortar inn i et transporthelikopter og fly det etterpå. Mortaren veier nå flere tonn Dumt spørsmål. Hva er en mortar nå igjen? granatkaster.
ehs5 Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Hvis du spiller Battlefield Vietnam: Sett en mortar inn i et transporthelikopter og fly det etterpå. Mortaren veier nå flere tonn Dumt spørsmål. Hva er en mortar nå igjen? granatkaster. Som sitter stille på bakken når man skyter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå