Gå til innhold

hjelp den skrur seg av


bozoc

Anbefalte innlegg

jeg har kjøpt et msi kt4av-l hk og en 1,8ghz amd duron

og jeg har kobbla alt i men da når jeg kommer i windows så slår den seg av. etter noen minutt. jeg kan være i bios så lenge som jeg vil uten at den slår seg av.

jeg har prøvd en anerleddens hdd men da kan jeg også bare være der noen minutt.

 

jeg har en 120gb caviar hdd.

ge force4 440mx.

en 300wat q-tec power.

en 56x cd-rom.

og så er det det nye som er en amd duron 1800mhz cpu og et msi kt4av-l hk.

 

det er ikke så lenge siden jeg ble med i forume så jeg kan ikke sette signatur vett ikke kordan man gjør det?? :hmm:

 

mvh bozoc

 

takk for alle svar som kommer. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som noe med minnet ja, men det kan også være hovedkortet har jeg fått erfare.

Jeg har det samme problemet. Hovedkortet mitt er vanligvis veldig stabilt, men det er kun når jeg har i én 512 mb ram brikke.

hvis jeg setter i en til blir ting fort ustabilt, og den kan finne på å slå seg av helt uten forvarsel. men den kan også være stabil over lang tid.

Jeg har prøvd memtest programmet. Med en og en brikke funker alt bra i hver mem slot. men med en gang jeg setter i begge to så begynner error beskjedene å strømme på.

Jeg regner med at dette er hovedkortet sin feil, og ikke ram brikkene.

 

Men jeg ville sjekka rammen først for å se om det kan være den som får ting til å krasje.

 

rgla.

Lenke til kommentar

jeg har også hatt et liknende problem før med AMD.. spesielt hvis jeg startet å spille, brått så spontan restartet den. Fant ut av det måtte være chipset'et som ikke var bra nok selv om det sto at den skulle støtte Athlon, feilen var borte så snart jeg kjøpte nytt med VIA chipset. Det andre var vel SiS elns :thumbdown: ..ihvertfall den versjonen jeg hadde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...