Gå til innhold

Windows Media Player 10 UTE!:D


dim3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker faktisk som om det er noen som blir linka til beta test mens andre blir sendt til den som er released.. En kamerat av meg skulle laste det ned. Jeg sendte han denne linken så kom han til beta siden.. men hvis jeg går inn på den så kommer jeg til den ferdige versionen.. Men når jeg sendte han denne linken så kom han til rett release. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmmm. Når jeg trykker download her. Så blir jeg sendt hit.

 

 

 

Bommet litt med linkene.

 

Edit:

Når jeg trykker på download der. Så starter den bare å laste ned. Jeg bruker Opera, teste med IE og se hva som skjer da...

 

Edit: Med IE så kommer jeg til den siden du snakker om :hmm: Prøvde også å klippe og lime fra IE og over i Opera men da kommer jeg til den siden som jeg linket til igjen :wow:

 

Det er jo fint at opera vet hvor den ligger hen da, når nettleseren til microsoft ikke finner den :thumbup:

 

Edit 2: Ser jo greit ut det, etter 1 minutt med testing :whistle:

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
Hmmm. Når jeg trykker download her. Så blir jeg sendt hit.

 

 

 

Bommet litt med linkene.

 

Edit:

Når jeg trykker på download der. Så starter den bare å laste ned. Jeg bruker Opera, teste med IE og se hva som skjer da...

 

Edit: Med IE så kommer jeg til den siden du snakker om :hmm: Prøvde også å klippe og lime fra IE og over i Opera men da kommer jeg til den siden som jeg linket til igjen :wow:

 

Det er jo fint at opera vet hvor den ligger hen da, når nettleseren til microsoft ikke finner den :thumbup:

 

Edit 2: Ser jo greit ut det, etter 1 minutt med testing :whistle:

Opplever akkurat det samme, det er ganske spesielt....

 

/cyrus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...