Gå til innhold

Link til FW12 for S65


OKHaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte en uoriginal datakabel på Clas Ohlson som jeg først nå fikk testet med FW12 update (fra .NL).

 

Det har funket fint med MPM, men fant ingen ledig COM-port når jeg prøvde med denne jallakabelen nå. Noen som vet hva slags kabel de selger på Ohlson? (Tror den opprinnelig var beregnet på ST55 eller no)

 

Bytter den nok om den ikke er istand til å update FW, men de hadde ikke original DCA-510, og det hadde ikke Komplett borti gata heller..

 

PokkFokkSokk!

Lenke til kommentar
(Tror den opprinnelig var beregnet på ST55 eller no)

His den var for ST55 så passer ikke bunnpluggen i din S65.

ST55 bruker samme kabel som endel Samsung-mobiler.

 

 

USB-kabel er det beste for S65. Husk at man da må deaktivere ladefunksjonen på kabelen for å kunne kjøre FW-oppdatering (ikke spør meg hvordan dette deaktiveres).

Lenke til kommentar

Jeg var nok ute å kjøre når jeg trodde det var ST55 kabel ja.. Uansett, programvaren som fulgte med USB MA-CABLE og Fone Data Suite funker ikke med S65, selvom om MPM gjør det.

 

Ingen anelse om hvordan man deaktiverer lading via USB-kabelen, og tror heller jeg returnerer hele greia og håper de har fått inn 510 original kabel.

 

Takk for svar uansett Molna!

 

MvhA

Lenke til kommentar
USB-kabel er det beste for S65. Husk at man da må deaktivere ladefunksjonen på kabelen for å kunne kjøre FW-oppdatering (ikke spør meg hvordan dette deaktiveres).

 

står dette på Siemens sin side:

Connect your mobile to the PC using a serial data cable (USB is not supported) compatible with your S65.

 

hva stemmer? er det slik at USB er "supported" først når man klarer å deaktivere ladefunksjonen?(idiotisk at de ikke informerer om dette isåf slik at mange kanskj kjøper enda en kabel :mad:)

Lenke til kommentar
Idag la Siemens ut FW12 for C65, CX65, M65, S65 og SL65 igjen :)

 

Det ble også kunngjort at man i fremtiden skal kunne laste ned fw-moduler over GPRS og oppgradere på lignende måte som Windows Update funker :D

Det høres jo bra ut!

 

FW12 var på 12MB (for CX65), hvor lang tid tar det å downe det over gprs da? Og prisen? Høres ut som mye, men det er ihvertfall bra man har muligheten. :)

Lenke til kommentar
Som sagt, det blir moduler, ikke hele pakka. Du laster ikke ned hele Windows (1Gb osv..) når du laster ned oppdateringer via Windows Update heller ;)

 

De 12MB du laster ned til PC nå er dessuten mest PC-program.

 

CX65 vil uansett ikke støtte en slik oppgradering da.

Ja du skrev jo pakker, leste ikke godt nok. Dette høres ihvertfall genialt ut.

Ingen av dagens telefoner som støtter dette da eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...