Gå til innhold

Link til FW12 for S65


OKHaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har oppdatert til fw12 med DCA-510. Det er en USB-kabel som opptrer som en seriell kabel. Altså - USB-plugg. På kabelen er det en "boks" med en bryter som slår av og på lading. Denne må stå av for at du skal kunne oppdatere fw.

Fw12 finner du her: http://www.siemens-mobile.com/cds/frontdoo...NrNrNrN,00.html

Og det er også forklart hvordan du går frem her. Det er ikke vanskelig.

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg bruker en visstnok DCA-510 kompatibel kabel som jeg kjøpte på QXL fra en dame i Danmark. Det står C55 på enden av den. Den fungerte selfølgelig ikke. Dette er feilmeldingen jeg fikk (Prøvde med telefonen både av og på). Synes ikke instruksjonene fra Siemens var så bra. Alle her i forumet har tidligere skrevet at telefonen skal være av under oppdateringen. I instruksjonene står det stikk motsatt + noe forvirrende om at "displayet skal være idle".

 

 

Noen andre som fik denne feilmeldingen? USB-driver er installert til kabelen.

 

 

 

Feilmelding under firmware oppgradering for S65

Lenke til kommentar
Da har jeg oppdatert til v. 12. Den største nyheten er vel utvidet video-opptak fra 11 sek. til 30 sek. Ellers er det kjappere respons på menyen og visst nok bedre stabilitet. Litt bedre norske navn i menyen var det også. Jeg oppdaterte med USB-kabelen DCA-510. :D

Jeg har versjon 11 og kan ta opp 30 sek video (!?) . Uansett; skal oppdatere til 12 !

Lenke til kommentar
Jeg har versjon 11 og kan ta opp 30 sek video (!?) . Uansett; skal oppdatere til 12 !

Med FW12 får du 1 minutt video-opptak på din CX65 ;)

(må bare trikse litt med MMS-innstillingene først)

Hvordan da?

 

Btw. Kamerasøkeren i CX65 ble elendig treig etter FW12 oppgraderingen...

Syns og at kvaliteten på opptakene ble noe redusert. Hakket mer.

Lenke til kommentar
johnnyw:

får den feilmeldingen selv om telefonen ikke er koblet til også. Skal telefonen være av, på eller i "idle mode" som siemens skriver?

Mobilen skal være påskrudd, men du skal ikke ha "logget inn" på den. D.v.s. at du ikke taster inn PIN koden når du blir bedt om det. Altså:

  1. Hvis du ikke har gjort det allerede, koble telefonen til PCen (med datakabel DCA-500 eller DCA-510) og ta backup av alt som er der. Avslutt Mobile Phone Manager programmet og skru mobilen av.
  2. Skru på mobilen, ikke tast inn noen PIN kode når du blir bedt om det men bare legg den fra deg.
  3. Start oppgraderingsprogrammet.
  4. Finn på noe annet å gjøre de neste 20 minuttene eller deromkring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...