Gå til innhold

Pre-Order på JTL


Anbefalte innlegg

Mange av dere som har forhåndsbestillt JTL med bonuspack fra USA ell?

Gleder meg sånn passe til å få den speederen, hvis det ikke er ett fly da..

Bonus Offer! - Preorder Star Wars Galaxies: Jump to Lightspeed and receive an exclusive in-game vehicle FREE! The Flash speeder is a sleek lightweight speeder from Naboo complete with rear-mounted turret!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg aldri tenke meg. Hvis de gjør det så kommer de til å miste nesten alle som spiller. Det er ingen online spill enda som en har måttet betale mer per mnd. for å spille en utvidelsespakke.. :nei:

 

Hvis det er fakta (noe jeg tviler veeeeeldig på), så kommer hvertfall jeg til å legge SWG på hylla for evig. :cry:

Endret av Nosferatu
Lenke til kommentar

For de av dere som er i tvil ang. betaling av JTLS kan ta en titt på SOE's offisielle JTLS FAQ (Spørsmål nr. 15) :)

 

We haven't finalized the retail cost of Jump to Lightspeed , but we expect it will be competitive with other expansions. You will not need to pay any additional monthly fees - Jump to Lightspeed enhances your Star Wars Galaxies experience at no extra monthly charge.
Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Thunderheart dropped by to set the record straight - the vehicle you get by preordering JTL at EBGames or Gamestop will not have a turret attached:

 

        rabocca wrote:

        all i wanna know is if that turret is usable

 

    Sorry, there is no turret. That is a bizarre type accident that will be cleaned up soon.

 

    Kurt "Thunderheart" Stangl

    Community Relations Manager

 

AAAAAAAAARGH :wallbash::cry::realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...