Gå til innhold

Info om ny norsk guild- NFR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fryktelig pessimistiske folk skulle være da...

Jeg er med. :) Det har jeg alt sagt Alex. Ikke at jeg er så aktiv lenger etter tullballet med å legge ned NiS. Men jeg kommer til å støtte oppom en ny norsk Rebel guild.

Squad Leader at service!

Skrevet

The possibilities open... guild war mellom matic og ny norsk guild? :p Når jeg kommer tilbake (etter JtL) hvis guilden er i live, får vi se hvilken side av GCW jeg vil være på :yes:

Skrevet

Jeg er med. :) Det har jeg alt sagt Alex. Ikke at jeg er så aktiv lenger etter tullballet med å legge ned NiS. Men jeg kommer til å støtte oppom en ny norsk Rebel guild.

Squad Leader at service!

la meg gjette, aroo?! :D

Skrevet

Squad Leader at service!

la meg gjette, aroo?! :D

Yup :p

Skrevet (endret)
la meg gjette, aroo?!  :D

Halla. :)

Og hvem er så du da?

EDIT: Hilser foresten til alle eks-NiSser her. :) Jeg er ikke helt sikker på hvem som er hvem, men det var en fin tid i NiS i våres. :yes:

Endret av SirGalrim
Skrevet (endret)

jeg er Citrus, lurer på hvem datachild er, playmaster er lycanstorm "alles favoritt tvi'lek" og stort sett mer vet jeg ikke.

EDIT: kom på at det sto i nicket mitt :!:

Endret av ~Alex~
Skrevet
lol du jukset:p det står på den andre posten. ps er det noen særlig aktive medlemer i CN?

Haha. Jeg juksa ikke dun burul! Jeg tippa før jeg søkte i forumet! Du tipa feil og jeg riktig! ;)

Skrevet
lol du jukset:p det står på den andre posten. ps er det noen særlig aktive medlemer i CN?

Haha. Jeg juksa ikke dun burul! Jeg tippa før jeg søkte i forumet! Du tipa feil og jeg riktig! ;)

k. da, men du KUNNE ha jukset... :p

Skrevet

Ting begynner å ordne seg forumet er åpnet, legger ikke link nå :whistle: ikke helt ferdig jobber med logo.

Trenger name tag til guilden og Milita guild leader. Så er alt på plass noen som vil hjelpe?

Skrevet (endret)

legger link til forumet nå, ingen ting er ferdig:) men registrer deg bare hvis du tenker på å bli med. regner ikke med å få for mange folk fra forumet.

Swg Guild

Endret av ~Alex~
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har vært nede lenge nå aner ikke hvorfor, ps veldig offtopic

Ontopic har du tenkt noe mer på å joine Flexi?

Nå som vi har fått lycan som milita leader:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...