Gå til innhold

Info om ny norsk guild- NFR


Anbefalte innlegg

Hei har planlagt dette en stund nå.

 

NY NORSK GUILD (farafane)

 

 

EDIT alt med guilden er ordnet:) vi er medlemer i Talion City, Tatoine og Heter NFR Norwegian Free Republic. Ikke veldig fancey,men et navn med RPG muligheter:)

Vi har forum det er påNorwegian Free Republic Og alle norske REBELS kan joine:)

 

Lederne er Citrus aka ~Alex~ [Guild Leader]

Aroo aka SirGlarim [Guild Leader og tec Leader]

Lycanstorm aka PlayMaster [ex-leader, resignet]

 

Håper å se deg med NFR taget:)

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får mest sannsynlig ikke matic med på dem, heller ikke carpe noctis  pga de er alt for godt i gang, og disse guildene har mye bedre potensiale enn dette sannsynligvis kommer til å få  ;)

amen

 

Edit: brukte nettop 400k på imp faction points, fordi jeg var rebel tidligere, gidder ikke snu nå ;)

Endret av alex503
Lenke til kommentar

det mest praktiske er vel å bli imp og joine MATIC, men vet ikke helt syntes det er alt for mange imps allerede.

 

Det med at carpe noctis er godt i gang tviler jeg ikke på, flink ledelse. Men det er en lukket guild.

 

vet bare om ca. 20potensiele medlemer. Kanskje den eventuele guilden må bli fler nasjonel. Vet ikke helt.

 

Glemte å si at poenget med å lage rebel guild er at det ikke atm finnes noen Norsk eller Norsk ledet rebel guild som det er mulig å joine på eclipse

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Løsning på alle problemene: Bli Imperial :blink:

i motsettning til veldig mange andre så holder jeg ut som rebel når 80% av alle andre er imps

Det er faktisk flere Rebels enn Imperials på Eclipse nå. Er vel 3 Rebels mot 1 Imperial.

Og slik har det vært lenge! Har selv altid vært imp, å kommer altid til å være det, og blir ikke å bytte guild!

Endret av JRL
Lenke til kommentar

mest antaglig av 2 grunner, rebellion er "best" i filmene og alle andre raser enn human får faction penalties eller noe slikt (med mindre de har forandret på det i senere tid)

 

 

Men jeg fatter ikke hva det har og si om det er flere rebels enn imp's eller omvendt, så lenge alt ikke tipper over i en skål så er det vel greit?

Det er fremdeles en brukbar balanse innenfor de største byene iallefall der de fleste holder seg.

Og at 75% er rebels tviler jeg på, en kan ikke gå ut ifra noe en selv ser til daglig når det er mangen tusen utenom, det er sikkert mer rebels men 3 ganger så mye er og ta litt hardt i

Lenke til kommentar

Og at 75% er rebels tviler jeg på, en kan ikke gå ut ifra noe en selv ser til daglig når det er mangen tusen utenom, det er sikkert mer rebels men 3 ganger så mye er og ta litt hardt i

Jeg tror det var tallene i gjennomsnitt på alle serverne tilsammen,ikke bare Eclipse :)

Endret av Playmaster
Lenke til kommentar
Du får mest sannsynlig ikke matic med på dem, heller ikke carpe noctis  pga de er alt for godt i gang, og disse guildene har mye bedre potensiale enn dette sannsynligvis kommer til å få  ;)

amen

 

Edit: brukte nettop 400k på imp faction points, fordi jeg var rebel tidligere, gidder ikke snu nå ;)

Tror ikke MATIC har blitt den super suksen, tror de ikke har fått nok medlmer og at det er derfor lycanstorm har sluttet som leder(av 3)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...