Gå til innhold

TES: Hvordan få mer strengt i Morrowind ?


Anbefalte innlegg

Jeg har lagd en plugin til deg. I Caldera er det en vennlig scamp som heter Creeper. Han kan du selge alt til. Han kjøper alt til full pris og han har 5,000,000 gull.

 

Jeg regner ikke med at du er lommekjent i Morrowind, så jeg lagde snarvei til Caldera. Gå til vertshuset i Seyda Neen (startbyen) og opp i andre etasje. Der finner du en flaske stående på ett bord. "Drikk" den og du vill bli teleportet direkte til Creeper. "Drikk" flasken som står ved siden av dolken i benken ved siden av Creeper for å returnere til Seyda Need hvis du måtte ønske det.

 

Håper det hjelper.

Skurupu__s_plugin.esp

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager for at jeg Hijacker tråden din Jerix. :)

Men unødvendig å lage en tråd for et så lite spørsmål.

 

"Posted by Rodan - The final claim is nearing completion on map 2. Soon two of the 6 claims maps will be completed."

 

Tatt fra Tamriel rebuilt sia, betyr dette at de er to sjettedeler ferdig med prosjektet? De har tross alt holdt på med det i godt over et år nå...

 

Trykke på...

Lenke til kommentar
Beklager for at jeg Hijacker tråden din Jerix. :)

Men unødvendig å lage en tråd for et så lite spørsmål.

 

"Posted by Rodan - The final claim is nearing completion on map 2. Soon two of the 6 claims maps will be completed."

 

Tatt fra Tamriel rebuilt sia, betyr dette at de er to sjettedeler ferdig med prosjektet? De har tross alt holdt på med det i godt over et år nå...

 

Trykke på...

Det der Tamriel greia må jo bli helt gigantisk, det blir vel mye større enn morrowind?

Lenke til kommentar
Beklager for at jeg Hijacker tråden din Jerix.  :)

Men unødvendig å lage en tråd for et så lite spørsmål.

 

"Posted by Rodan - The final claim is nearing completion on map 2. Soon two of the 6 claims maps will be completed."

 

Tatt fra Tamriel rebuilt sia, betyr dette at de er to sjettedeler ferdig med prosjektet? De har tross alt holdt på med det i godt over et år nå...

 

Trykke på...

Det der Tamriel greia må jo bli helt gigantisk, det blir vel mye større enn morrowind?

Hehe, ja. Du finner et kart over det nye området moden legger til.

Svært som pokker!

 

De har planlagt og lage både Skyrim og resten av hele "morrowind verdenen".

Men hvor lenge det er til, vil du ikke vite...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Beklager for at jeg Hijacker tråden din Jerix.  :)

Men unødvendig å lage en tråd for et så lite spørsmål.

 

"Posted by Rodan - The final claim is nearing completion on map 2. Soon two of the 6 claims maps will be completed."

 

Tatt fra Tamriel rebuilt sia, betyr dette at de er to sjettedeler ferdig med prosjektet? De har tross alt holdt på med det i godt over et år nå...

 

Trykke på...

Det der Tamriel greia må jo bli helt gigantisk, det blir vel mye større enn morrowind?

Ja det vil jeg tro, det gleder jeg meg til, får sommerfugler i magen bare av å tenke på det! :love::love::love::love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jupp, hvis man ser på oversiktskartet i Daggerfall, er Vvardenfell øya der Dark Elves holder til. Er masse andre provinser med sine egne raser i.

 

Her er et halvbra tegna kart. Ingame-kartet i Daggerfall så 10 ganger bedre ut.

http://til.gamingsource.co.uk/maps/EmpireOfTamriel.gif

 

Når du ser hvor liten del av Tamriel Vvardenfell er, kan du tenke deg den enorme skalaen på denne modden. Får håpe den noensinne blir ferdig. MYE landområder som helst ikke skal se klin like ut.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...