Gå til innhold

Hvilket spill har du levd deg mest inn i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:)

 

Tror det er en lettere sammenblanding av The Sims, Morrowind og Europa 1400: The Guild når det gjelder innlevelse, de gangene jeg spilte dem og bestemte meg for å virkelig bli kjent med personene, ha en egen greie som de gjorde hver dag, f.eks. Dette går på gjenkjennelse i personene, da; hvis du snakker om spill hvor jeg har blitt forbanna om det har gått skeis fordi jeg lå godt an eller noe, så kan det være en hel haug (men det er det jo en egen tråd på).

Endret av Supposedly
Lenke til kommentar

Final Fantasy VII må jeg nok nesten si.. kjøpte det spillet når det ble platinum fordi jeg hadde 250 kroner til overs og kjøpte meg fifa 99 og ville ha et spill til.. reint impulskjøp.. og jeg rørte ikke fifa på 2 måneder når jeg først testet FF7..

 

det spillet er KUNG! :cool::cool::cool:

Lenke til kommentar

Jeg spiller tydeligvis FF-spillene i helt feil rekkefølge. Spiller FFX nå, fikk sjuern for en uke sia og fikk ikke akkurat kjempelyst til å spille den da jeg så forskjellen. :D Bare jeg kommer meg igang er jeg sikker på at jeg blir hekta, da. Skulle "bare" teste det og se om alt var i orden, og plutselig så hadde det gått en time. :blush:

Lenke til kommentar
Gi meg et spill, jeg lever meg inn i det  :blush:

 

Lever meg inn i alle spill jeg spiller, virkelig. Gjør spilleopplevelsen noe helt annet enn hva den virkelig blir.

 

Men det spillet jeg har levd meg aller mest inn i er vel NWN  ;)

Enig der :cool:

 

**SPOILER**

 

Men de spillene jeg har vært mest inne er Mafia og Gothic 2

 

I Mafia ble jeg oppriktig lei meg på slutten :whistle:. Historien var utrolig fengende og involverende.

 

Når det gjelder Gothic 2 så vet dere hva jeg snakker om :cool: .

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Gi meg et spill, jeg lever meg inn i det  :blush:

 

Lever meg inn i alle spill jeg spiller, virkelig. Gjør spilleopplevelsen noe helt annet enn hva den virkelig blir.

 

Men det spillet jeg har levd meg aller mest inn i er vel NWN  ;)

Enig der :cool:

 

**SPOILER**

 

Men de spillene jeg har vært mest inne er Mafia og Gothic 2

 

I Mafia ble jeg oppriktig lei meg på slutten :whistle:. Historien var utrolig fengende og involverende.

 

Når det gjelder Gothic 2 så vet dere hva jeg snakker om :cool: .

 

 

**kanskje en spoiler**

 

 

 

Angående Mafia:

 

Ja, Mafia har en kjempe story, og musikken, passer perfekt inn. Mafia må egentlig være tidenes "old-time" spill. Har ikke funnet noen andre spill som kan nærme seg Mafia.

Må også si jeg ble litt trist i slutten. Men, man vet jo hva som hender om du tråkker en Don på foten :p

Lenke til kommentar

lever meg aldri inn i spill lenger, totalt umulig, minst mulig historie og sånt tull imo.. leser bøker eller ser film for sånt.

 

Nå spiller jeg mest for å konkurere... Men den mest intense spillopplevelsen jeg har hatt i yngre tid er vel return to castle wolfenstein, wc3 eller quake3... brukt ufattelig masse tid på de spilla..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...