Gå til innhold

Gmail donasjon; holdningsendring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg mistet plutselig alle mine invites. Hadde flere igjen, men nå er alt tomt :scared:

har du sett nede i venstre hjørne (når du i hovedmenyen)? der skal det være ein "invite a friend" boks.

Skrevet
Jeg mistet plutselig alle mine invites. Hadde flere igjen, men nå er alt tomt :scared:

har du sett nede i venstre hjørne (når du i hovedmenyen)? der skal det være ein "invite a friend" boks.

Så det nå. Har vært vant til å ha det øverst til høyre :blush:

Skrevet

Så det nå. Har vært vant til å ha det øverst til høyre :blush:

begynnte å lure på om eg hadde mista mine med ein gong eg og.

har forøvrig 6 stk.

Skrevet

regner vel egentlig med at alle som vil ha gmail har fått, men hvis ikke så har jeg 50 invites. send meg en pm med mail så får du.

Skrevet (endret)

Er jo ikke akkurat mangel på invites for tiden men GMail-O-Matic har noe sånt som 80 000 invites ligende... For bare en uke siden hadde de maks 4-6 invites til en hver tid, det merkes at alle har fått 50 invites :D

Don't forget to share your invites at http://isnoop.net/gmailomatic.php
GMail-O-Matic er et script + database som tar imot og viderefordeler invites... Endret av tadam
Skrevet (endret)

Hei

Har ikke fått på noen av mine mange kontoer (tror jeg.) Noen som vil poste et screenshot av hvor invitene står?

(fant det :blush:)

Endret av audhage
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...