Gå til innhold

Gmail donasjon; holdningsendring


Anbefalte innlegg

Du kan jo bruke Gmail drive:

http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...0ECE5BEADD4D15C

 

Syns også gmail burde vært med FTP tilgang, men de gjør det vel fordi da ville alle fylt opp de 1 GB de har tll rådighet. Jeg tror de bare bruker 1 GB lagringsplassen som markedsførings triks, mens de helst ikke vil at man skal fyll den opp. :ermm:

Endret av hahaha2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo bruke Gmail drive:

http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...0ECE5BEADD4D15C

 

Syns også gmail burde vært med FTP tilgang, men de gjør det vel fordi da ville alle fylt opp de 1 GB de har tll rådighet. Jeg tror de bare bruker 1 GB lagringsplassen som markedsførings triks, mens de helst ikke vil at man skal fyll den opp. :ermm:

Genialt tips, var ikke klar over den hehe.

Lenke til kommentar

Til dere som er så uheldige å ikke har skaffet dere gmail enda (selv konverte jeg fra hotmail for nærmere et år tilbake) så har jeg et tips til dere, som jeg gjorde på min konto.

Etter å ha lest en nyhet på itavisen om at hotmail skulle gi sine kunder 250mb som et svar på gmail og andre mailtilbydere. Så tenkte jeg at det ville være smart å flytte til USA, siden de bortskjemte amerikanerne alltid får slike ting først (og fordi det sto nettopp det i artikkelen). Etter et par måneder dukket dette trivelige skjermbildet opp en gang jeg var inne og sjekket mailen min (se bilde).

 

Hvordan?

Alternativer - Min Profil:

Land: USA

Stat: New York

Zip code: 10310

 

:thumbup::thumbup::thumbup:

Fortsatt ikke 1 gb, men hjelper på!

post-61-1106934321_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Bruker Gmail. Syns det er bedre enn hotmail :thumbdown: selv om man får 250 mb der. Gmail har mange bra fungsjoner som veldig raskt søk, "mapper" hvor man kan filtrere mailer fra en eller flere avsendere mens man fortsatt har mailen i inboksen også, og ikke minst for det at man kan laste ned mail til Outlook (eller andre epost programmer da ;) )

 

Gmail er BEST :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...