Gå til innhold

Gmail donasjon; holdningsendring

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Svar nr 1000 i denne tråden og over 23000 visninger... Gratulerer *Tronaldo* :w00t:

Dette er totalt OT, men følte at dette var en milepæl.....

Edit: sorry Panter, men jeg slo deg ;)

Endret av hart
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har fortsatt mine 6 som det ser ut som ingen vil ha.. dvs at hw.no gutta er metta og har fått sitt... Begynne å tenke på andre.. :)

1002 poster i denne tråden nå, så de fleste har gjerne fått seg Gmail etterhvert. Meg inkludert :w00t:

EDIT: Litt for sent ute...

Endret av frustata
Skrevet (endret)

Kjempebra initiativ..

Har online.no konto.. tror den bare tar 20 MB eller no sånt:(

Hvis noen fortsatt sitter med en Gmail konto er det bare å sende PM;)

EDIT: HAR FÅTT EN! Tusen takk!

Endret av Cain_85
Skrevet (endret)

Jeg har 3 invites.

Send PM med navn og e-mail adresse.

Edit: Da er jeg tom for invites

Endret av lar
Skrevet
Bra jobba folkens! MANGE har blitt lykkelig over å kunne få Gmail, men det store spørsmålet nå er jo: Finnes det noen måte å telle opp hvor mange som har fått seg Gmail gjennom denne tråden?

Kanskje en mod har noen ideer om hvordan vi kan få til dette - legge til en slags poll i denne tråden mener jeg...

Da må det lages en ny tråd. Mulig man kan legge til en poll i en eksisterende tråd, men har ikke sett det blitt gjort, og jeg har ikke "the powers to do it".

Men send meg en PM, med tekst, svaralternativer og annet, så kan jeg se hva jeg får gjort. Det blir uansett en ny tråd, bare så dere vet det.

Skrevet

Tenkte jeg også skulle hive meg på dette og gi bort noen av mine invites. Ingen vits at jeg sitter å ruger på de.

Første 3 som sender meg en mail men Navn og Nick får gmail invite hos meg.

:w00t:

Skrevet (endret)

Takker Lars Rønstad tusen ganger for invite!

Og bukker dypt i respekt til alle som gir ut invites! Stå på!

Endret av zappy
Skrevet
Bra jobba folkens! MANGE har blitt lykkelig over å kunne få Gmail, men det store spørsmålet nå er jo: Finnes det noen måte å telle opp hvor mange som har fått seg Gmail gjennom denne tråden?

Kanskje en mod har noen ideer om hvordan vi kan få til dette - legge til en slags poll i denne tråden mener jeg...

Da må det lages en ny tråd. Mulig man kan legge til en poll i en eksisterende tråd, men har ikke sett det blitt gjort, og jeg har ikke "the powers to do it".

Men send meg en PM, med tekst, svaralternativer og annet, så kan jeg se hva jeg får gjort. Det blir uansett en ny tråd, bare så dere vet det.

Håper noen gjør dette...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...