Gå til innhold

Gmail donasjon; holdningsendring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle!

I og med at Gmail betatestes for tiden er det mange som vil ha en konto. I samme åndedrag er det folk på forumet som skal selge sine invites. Jeg synes dette er helt tåpelig og vil derfor prøve å motvirke trenden med at folk skal selge noe de selv fikk gratis. Jeg fikk min konto helt uten "Strings attached" av Doktor Progg her på forumet (takk takk) og tenker derfor å gi videre tjenesten han gav til meg. Første person som sender meg en PM med sitt fulle navn og mailadresse får en invite. Det hadde vært en kul greie at personen som får den hadde donert bort en av sine invites (når han får dem - før eller senere) på samme måte. Samme med nestemann osv.

Vel, førstemann vinner.

PS: Leser du dette om noen timer er det HELT sikkert for sent...

*Tronaldo*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv 13 invites som gis bort til hvemsomhelst, men eg har bare net på skolen intil onsdag så PM som sendes etter lunsj svares kan ta litt tid.

Skrevet
Har selv 13 invites som gis bort til hvemsomhelst, men eg har bare net på skolen intil onsdag så PM som sendes etter lunsj svares kan ta litt tid.

Kult :)

Gi dem bort og share the fun! Kan jo bare bruke denne tråden for å annonsere "vinnerne" :)

Wheeeeee!

:w00t:

Skrevet (endret)

Sendte Qwark en PM jeg :thumbup:

Får jeg flere invites som jeg kan gi bort om jeg får en gmail account?

Endret av Vash
Skrevet (endret)

Nummer 3 og 5 som sender meg en PM med navn og epost får en invite av meg :cool:

De heldige ble Panter og kristteo :w00t:

Endret av SLKJ
Skrevet
Nummer 3 og 5 som sender meg en PM med navn og epost får en invite av meg :cool:

hehe, du skrev ingen "*" bak så da er det bare å sende 6 mail :p

Skrevet (endret)

Nr 4 og 7 som sender PM til meg får invitasjon.

Om du sender to eller flere PM, teller jeg det likevel som en.

Lykke til! ;)

Edit: Da har jeg gitt invitasjon til kristteo og Panter.

Endret av espenf
Skrevet (endret)

jeg har 4 invites, send pm med mail den som vil ha.. ps jeg er ikke sikker på om hotmail tar imot gmail invites så hvis dere har en annen adresse bruk den.

|====> EDIT: Nå er jeg TOM for invites, 4 stk er gitt bort!! <====|

Endret av 2mass
Skrevet (endret)

Jeg fikk!

Hurra!

Konge tiltak!!!

:thumbup:

Takk til SLKJ

Edit:

Jeg skal dele jeg også, straks jeg finner ut av hvordan jeg får invites...

Endret av kristteo
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...