Gå til innhold

Gmail donasjon; holdningsendring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har enda noen flere invitasjoner å gi bort. Det ble så mye rot med å skulle gi til den 4. og 7. som sendte meg PM i sted. Derfor endrer jeg på reglene og sier at de fire første som sender meg PM med fullt navn og e-postadresse fra nå får invitasjon.

 

Håper at ingen som allerede har Gmail fra før av misbruker dette og ber om invitasjon.

 

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Har enda noen flere invitasjoner å gi bort. Det ble så mye rot med å skulle gi til den 4. og 7. som sendte meg PM i sted. Derfor endrer jeg på reglene og sier at de fire første som sender meg PM med fullt navn og e-postadresse fra nå får invitasjon.

 

Håper at ingen som allerede har Gmail fra før av misbruker dette og ber om invitasjon.

 

Lykke til! :D

Sendte PM, ikke noe svar (ennå). Hvis jeg også får invites, så kan jeg sikkert gi bort noen :-)

 

EDIT: Fikk svar, takk espenf!

 

EDIT2: Hvordan få man invites? Kommer det av seg selv, vil gjerne gi bort noen selv :-)

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Jeg ble litt ivrig og fikk 2 stk invites nå.

 

Tenkte å gi bort den ene til kollega, men ettersom jeg fikk mulighet til å invitere andre etter 5 minutter på Gmail så kan jeg bruke de.

 

Så førstemann som ikke har Gmail fra før kan få den ene jeg fikk herfra.

 

:-)

 

Edit: send pm med navn og epostadresse.

Endret av Panter
Lenke til kommentar
Har enda noen flere invitasjoner å gi bort. Det ble så mye rot med å skulle gi til den 4. og 7. som sendte meg PM i sted. Derfor endrer jeg på reglene og sier at de fire første som sender meg PM med fullt navn og e-postadresse fra nå får invitasjon.

 

Håper at ingen som allerede har Gmail fra før av misbruker dette og ber om invitasjon.

 

Lykke til! :D

Da var det stopp i denne omgang med invitasjoner fra min side.

 

Følte meg ekstra snill og brukte alle de seks invitasjonene jeg hadde tilgjengelig. :D Jeg inviterte Runepune, Dennis87, schmelck, mholen, Alexdeg og Leroy.

 

Håper at dere også vil invitere andre gratis dersom dere får sjansen!

Lenke til kommentar
værsegod =)

 

men da håper jeg de som har fått nå gjør det samme når de evnt får!!!!! :yes:

Det kommer jeg til å gjøre. Hvor lang tid tar det før jeg får invites?

tror det er tilfeldig.. jeg fikk 6stk etter under en uke..

 

OFFTOPIC:: Jeg har bestilt en iPod mini til 2290 hos Apple.no men der tar det 4uker ca før jeg får den :thumbdown: mens hos min lokale Spaceworld har de den på lager men der koster den 2798,- ..

 

hva ville dere gjort?? :hmm::hmm:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det før jeg får invites?

Ser ut som Google har begynt å massedeleut invites nå. Flommer jo over at de her nå. :-)

De jeg har spurt tidligere har sagt at det har vært stopp for invites, men det tok meg maks 5 minutter nå etter å ha fått konto før jeg kunne invitere andre.

 

:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...