Gå til innhold

Gainward GeForce 6800?


zvein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
msi er den beste produsenten innefor nvidia da, jeg ville satset på et msi kort :yes:

ok "clue" du har ikke "clue" om hva du snakker om !

 

Gainward skal og har levert de beste 6800kortene ! (har stått i artikkel her på hw.no) selv om de har hatt problemer med sine såkalte fakeward kort !

MSI er langt ifra den dårligste produsenten da... Kanskje ikke den beste, men de ligger laaaangt oppe...

Som jeg forsøkte å få fram over så er de aller fleste kortene nå referansekort fra nvidia. Både viftene og kortene. De klasker på ett klistremerke og sender dem ut med hver sin bundle.

 

Gainward og ett par andre produsenter gjør litt mer på enkelte av modellene som å skifte kjøling o.l.

 

MSI har en ekstrem bundle, den skal de ha. Dessverre er det en haug med demoer som ingen egentlig trenger og som får pakken til å se enda større ut. Men for all del, MSI er ikke dårligere enn de andre (noe som i og for seg hadde vært litt rart).

Lenke til kommentar
msi er den beste produsenten innefor nvidia da, jeg ville satset på et msi kort :yes:

ok "clue" du har ikke "clue" om hva du snakker om !

 

Gainward skal og har levert de beste 6800kortene ! (har stått i artikkel her på hw.no) selv om de har hatt problemer med sine såkalte fakeward kort !

MSI er langt ifra den dårligste produsenten da... Kanskje ikke den beste, men de ligger laaaangt oppe...

Enig, mitt NX6800 Non u senker alt på sin vei :o hehe.. Uansett, er et fett hvem du velger, de yter ca likt alle sammen. Skal du ha et billig GT kort, så er ASUS et godt alternativ, skal du ha et vanlig 6800, mener jeg MSI er det beste, Ikke grunnet forholdsvis høy pris, men grunnet gode overklokkingsegenskaper, egen kjøler, og annen pcb :) Søk i forumet etter MSI 6800, og du finner posten min. Mye som taler for MSI kortet i alle fall..

Lenke til kommentar
og lucas se her da du som er så stor gainward fanatikker http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=290047

detter er BIOS problemer, hadde de på mitt kort også ! flashet og lever videre.

 

for å se score se i sihnatur 13556 !

 

og har ikke sagt at MSI hadde dårlige kort ! men dårligere ! kan være nest best om så ! og ikke kall meg en fanatikker ! :hrm:

Endret av Lucas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...