Gå til innhold

Gainward GeForce 6800?


zvein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor er ikke asus 6800 GT 128mb et godt kjøp ?

de fleste 6800 nu koster rundt 2800-3000.-,men dette kortet koster jo bare 200,-300,- mere,og da får du 16 pipelines og litt mere mhz på gpu.

seff yter 6800 gt 350/1000 256 mb mere,men kortet koster jo også ca 4000.-

 

så 2-300.- og få åpnet de siste pipelines og 25mhz på gpu,synes jeg er billig.

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
to ting: før når gerorce 5950 ultra var bra var det msi som hadde det beste, OG at jeg har sett tester der msi har vunnet, med 6800 da seff.

Fascinerende uttalelse. :) Selv om det er helt feil på så utrolig mange måter.

 

Når det er sagt så kjøpte jeg MSI 6800 Ultra, men det hadde med pris å gjøre, ikke noe annet.. :p

Lenke til kommentar
hvorfor er ikke asus 6800 GT 128mb et godt kjøp ?

de fleste 6800 nu koster rundt 2800-3000.-,men dette kortet koster jo bare 200,-300,- mere,og da får du 16 pipelines og litt mere mhz på gpu.

seff yter 6800 gt 350/1000 256 mb mere,men kortet koster jo også ca 4000.-

 

så 2-300.- og få åpnet de siste pipelines og 25mhz på gpu,synes jeg er billig.

Du har helt rett, ville bare si ifra at asuskortet ikke er i samme klasse som "vanlige" GT kort. Ellers så tror jeg at hvilken produsent du velger kommer stort sett på det samme.

Lenke til kommentar
jeg driter i hva du kjøper da, jeg sier bare at testene beviser at msi er best :p

Det må jeg si. Ganske imponerende med tanke på at mitt ultra kort så ut til å være ett referansekort fra nvidia med msi klistremerke. Kanskje jeg var kjempeuheldig, eller kanskje det er ett superkjølende klistremerke som gir ekstreme overklokkingsmuligheter? :hmm:

 

:Edit Fra testen på: http://www.gamepc.com/labs/view_content.as...msi6800u&page=1

 

Board Design and Specifications

MSI's NX6800 is based on nVidia's NV40U reference design in terms of board layout and cooling. There are no MSI specific features which separate this card from other 6800 Ultra options on the market, which is something we've come to expect with first generation products on any new GPU architecture.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
msi er den beste produsenten innefor nvidia da, jeg ville satset på et msi kort :yes:

ok "clue" du har ikke "clue" om hva du snakker om !

 

Gainward skal og har levert de beste 6800kortene ! (har stått i artikkel her på hw.no) selv om de har hatt problemer med sine såkalte fakeward kort !

Lenke til kommentar
msi er den beste produsenten innefor nvidia da, jeg ville satset på et msi kort :yes:

ok "clue" du har ikke "clue" om hva du snakker om !

 

Gainward skal og har levert de beste 6800kortene ! (har stått i artikkel her på hw.no) selv om de har hatt problemer med sine såkalte fakeward kort !

MSI er langt ifra den dårligste produsenten da... Kanskje ikke den beste, men de ligger laaaangt oppe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...