Hoax Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Nå har jeg prøvd å spille litt under alle mulige kombinasjoner i innstillinger, men spillet ramler bare ut eller henger seg, lyden blir også borte helt uten videre. Kjipt å kjøpe et spill som er ubrukelig pga feil Er det noen som vet noe om patch? Når det skal komme og hva som er på fixlisten?
Rubex Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Tror ikke det er spillet det er feil med.... Tror heller ikke at det kommert til å bli sluppet noen patch i nermeste fremtid, ettersom spillet nesten ikke har bugs
Bear^ Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Har ikke funnet noe feil med Doom 3 til nå. Det skal ID ha at de har klart å lage et nermest bug free spill som ikke trenger dusinvis av patcher for å fungere ordentlig. Bra jooba Id
NoLimit_^ Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Jepp. Hoax, ta ansvar sjøl, ikke klag på id
Hoax Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 Nåh, jeg vet flere som er plaget med at det låser seg og lyden forsvinner så ikke ta den... Siden det fungerer og starter, men plutselig faller ut uten noe feilmelding er det noe som ikke stemmer. Er det driver feil eller noe så kommer det feilmelding. Det lille jeg får spillt går helt glatt og problemfritt.
Bear^ Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Innstaller oppdaterte drivere av lyd kort og skjerm kort, samt oppdatering av BIOS og hovedkort. Om ikke det funker er maskin din noe crap
Hoax Skrevet 29. august 2004 Forfatter Skrevet 29. august 2004 Den har noen svake ledd ja, men duger til alt annet, rart at det kræskjer sånn på Doom 3. Driverene er nye, bruker Win XP Pro SP2. AMD XP2500+ TwinMos 512MB PC3200 DDR Shuttle SN45GV2 Nforce 2 ATI 9600 Pro 128MB DDR AGP8X Har vurdert å kjøpe ny PC eller oppdatere, må se hva som blir gjenn av lønna neste mnd.
CannibalCorpse Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 (endret) Trådstarter: Du skulle ikke tilfeldigvis ha Creative lydkort? Har det selv og, som du også kan lese i en annen tråd i denne delen av forumet ("Lyden faller ut med surround?"), lyden faller ut i blant her og. En midlertidig "løsning"( ) kan være å knytte en tast til "s_restart" ("bind F s_restart"). Men at spillet plutselig avslutter til desktopen... Som ellers når det gjelder data kan det være så mangt... Siden du har ATI grafikk kort kan du prøve de Catalyst 4.9 beta driverne som er "spesial skrevet" for Doom3. Du har DirectX 9.0b? Kanskje feil på RAMen, for varm og/eller overklokket CPU... Huff det skal ikke alltid være lett å drive med data hehe Endret 30. august 2004 av CannibalCorpse
Hoax Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 Har Soudstorm 5.1 surround på lydkortet, det er det jeg bruker. PC'n er vannkjølt på CPU og GPU og CPU blir max 44'C varm, har ikke overklokket noe. Bruker Direct X 9.0c som er i SP2 til Win XP (Med alle updates) ATI driveren jeg bruker er hentet hos ATI og er versjon 4.8 RAM'en er ikke verdens beste, men under installering av WinXP så blir den sjekket har jeg hørt. Win XP og Win 2000 skal vist være kresne og melde fra om problemer? Siden det ikke er annet enn Doom 3 som kræsjer så er det merkelig for jeg bruker ofte mye av RAM'en når jeg holder på med 3DS Max 6 og sånn. Skal reinstallere PC'en når jeg får en harddisk jeg bestillte fra Netshop, må ta endel backups. Får se om det går bedre da. Spiller Unreal Tournament 2004 (lenge) og lignende spill uten problemer i det hele tatt, synes bare det var så rart.
audunr Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Prøv å skru av Fast write og AGP 8X. MVH Audun
Hoax Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 Hmm hakker litt, men har kommet meg til de 3 første jeg skal plante kuler i hodet på. Kræsjer ikke, men lyden er enda skurrete. Fikk ihvertfall testet det litt lengre.
Josten Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 har også problemer med at lyden plutselig begynner å knitre eller forsvinner helt. Bruker soundstorm integrert lyd.
tor_erik Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Har heller ikke funnet feil med DOOM3. Det virker vannett på meg.
Juke Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Det er i allefall én feil i Doom 3 (jeg har sett denne rapportert flere steder): Iblant når man prøver å joine en multiplayerserver på nettet som ikke er passordbeskyttet, får man like fullt beskjed om å oppgi passord for å joine serveren. Løsningen inntil videre er at man må skrive inn IP-adressen til serveren direkte (man får visst opp denne ved å se på infoen til serveren). Har selv fått denne feilen et par ganger. Så HELT bugfritt er det nå ikke, bare nesten. Kan forøvrig også nevne at quickloading medfører veldig lav framerate (15-20 fps)i en periode på 10-15 sekunder rett etter at jeg har loadet quickloadet inn et savegame (sikkert pga caching av textures eller noe sånt), mens dette ikke skjer dersom jeg loader inn et savegame på "vanlig" måte, dvs via menyen, da får jeg nemlig 60fps med én gang. Regner med at dette også er en bug? Noen andre som har opplevd denne?
Hoax Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Det må enten være en funksjon eller instilling som er feil hos meg, det er så mørkt selv med lommelykt går det ikke går ann å se. Det er også lydproblemer, spraking og så faller det helt bort. Må gå til menyen for å få den tilbake. Det er det eneste jeg har funnet av bugs, men har ikke spillt det så mye.
m-momr Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Det må enten være en funksjon eller instilling som er feil hos meg, det er så mørkt selv med lommelykt går det ikke går ann å se. Det er også lydproblemer, spraking og så faller det helt bort. Må gå til menyen for å få den tilbake. Det er det eneste jeg har funnet av bugs, men har ikke spillt det så mye. YAPP MEG OG
steeler Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Har selv problemer med Doom3. Det klikker etter å ha spilt i 3-5 sekunder. Maskinen går rett ut i XP (sp2) uten noen som helst beskjed. Noen ganger blir lyden helt fucked under introen også. Har ellers hatt problemer med at det klikker for Civ III, Wolfenstein (auto reboot) og iTunes. Alt begynte etter at jeg installerte SP2... Har klart å få ting til å bli mer stabile ved å skru av feilmeldingsfunksjonen for programmer og auto rebooten ved systemkrasj. Andre med lignende problemer?
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 jeg hadde også problemer føre jeg installerte nForce drivere V5,10. Jeg bruker det innebygde lydkortet på mitt ASUS A7N8X-E Delux.
ebso86 Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 er kommet patch nå. skal vist fikse et par ting akkurat hva kan dere lese her: Patch liste Patchen heter 1.05 beta og finnes her: 1.05 beta patch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå