Hr. Jenssen Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 (endret) da jeg for noen dager siden var på www.amazon.co.uk for å se om de hadde noen DVD tilbud etc, kom jeg over dette: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B...8038850-2608427 Det er altså Breed, til £ 9.96! Jeg prøvde så vidt demo'en av Breed en gang i tiden og syntes det virket spennende, litt sånn "Aliens" lignende! (mente 2ern i Alien samlingen) Så lurte jeg på om Breed er bra? Jeg ser helst at det er/har: -Underholdene -variert -pen grafikk -(kul) Multiplayer -godt ordnet lag-kamp system -Og i det minste verd pengene! Er det noen som har prøvd det såpass mye at de kan gi noe bra info om det? Hva går det ut på (historien, ikke bare at du leder et lag med alien-kverkere) Jeg vet så mye at spillet er et lag-basert taktikk/FPS spill, hvor målet er å eliminere aliens, og at man kan kjøre en god del forskjellige kjøretøy.. Noe mer jeg kunne hatt godt av å vite, før jeg kjøper det? BTW: Vær så snill å ikke informer meg om at amazon tar ekstra for pakking, og at jeg må holde meg under 200, da jeg kjøper spill og filmer fra utlandet flere ganger i måneden og vet alt om slikt! takker for alle hjelpende tilbake-meldinger! Endret 28. august 2004 av MeTa][iC
Aasgaard Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Her er vår produktside om Breed (PC). Der finner du blant annet en link til omtalen, hvis du ikke har sett den alt.
Hr. Jenssen Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 Her er vår produktside om Breed (PC). Der finner du blant annet en link til omtalen, hvis du ikke har sett den alt. Ja, jeg leste den omtalen, men det intrykket jeg fikk var at han som skrev hadde ventet seg noe super-originalt! Men altså, hvis jeg ikke bryr meg så alt for mye om originalitet og bak-tanker, som et overhode for fienden, eller det faktum at gunner er like god med sniper-rifla som sniperen selv, tror du da at jeg kommer til å like spillet? Alt jeg har hørt om det høres meget lovende ut, og akkurat nå trenger jeg ikke mer enn et litt over middels-spill! Jeg liker Halo og Battlefield, så da, tror du jeg kan bli fornøyd? Hva med eventuelle bugs? mange av dem? Noen andre ting man muligens vil sitte og rive seg i håret over, når det gjelder ting som skjer i spillet osv?
tor_erik Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Breed var skikkelig hypet, så det var nok derfor at omtalen kanskje ble litt urettferdig.
Nymfo- Olga Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 http://www.gamerankings.com/htmlpages2/454452.asp?q=Breed 53% i gjennomsnitt... men det kan jo hende det er helt ålreit
Hr. Jenssen Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 Breed var skikkelig hypet, så det var nok derfor at omtalen kanskje ble litt urettferdig. Hva mener du? at Breed kan være bra, eller omvendt? Uansett, jeg tror jeg tar sjansen! Og 120kr er jo heller ikke mye i våre dager! Og jeg blir jo ikke så skuffet likevel da, vil jo bare ha et ålreit spill å ha mens jeg venter på resten av sværingene! Jeg blir i det minste uansett ikke like skuffet som da jeg kjøpte Soldner til en halv tusen-lapp!
k-zen Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 jeg har spillet... virker helt greit liksom.... litt uvant da jeg hadde spilt far cry i flere timer før jeg prøvde det
Hr. Jenssen Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 jeg har spillet... virker helt greit liksom.... litt uvant da jeg hadde spilt far cry i flere timer før jeg prøvde det Bra, det var en slik reply jeg hadde håpert på! "Helt greit spill!" Anyways, nå er valget tatt og jeg har bestilt Breed!
The_evil_blue_toad Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Godkjent spill. Kjøpte det for 149 på ram og rom, byporten. Mye av det er bra, for eksempel dropshipene og de andre flyene, mens andre ting er heller irriterende. Du opplever sikkert at folkene dine setter seg fast, drukner da de prøver å følge etter deg i rett linje eller finner på annet tull som gjør at du må restarte.
Cord Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 (endret) Litt sent å svare, men spillet var etter min mening ganske elendig.. Fungerte jo, og mange synes sikkert det er vært 120 spenn. Det er jo ikke penger i den forstand! 3 pils på by`n MEN: Bruk heller en 10`er på Managerzone Endret 29. august 2004 av Cord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå