Lonely Wolf Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Jeg lasta ned Doom3 modder og innstalerte di til "Doom 3 BASE directory" Og det vil si der Doom3 ligger, ikke sant?? Men Di funka ikke. Så jeg kopierte noen over til "BASE" mappa også, men det funker ikke! Kan noen si meg ka jeg har gjort feil?
cheeplix Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Les readme'n til modden. Noen skal i base-mappa, andre i Doom 3-mappa. Husk å loade modden i doom da. Trykk på mods på "tittelskjermen." Der du har valget mellom new game. load osv.
Lonely Wolf Skrevet 27. august 2004 Forfatter Skrevet 27. august 2004 Husk å loade modden i doom da. Trykk på mods på "tittelskjermen." Der du har valget mellom new game. load osv. NEi du sier ikke det Så dom er jeg da ikke! Men no er d på tide å lese readme filane på nytt
Radial Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 NEi du sier ikke det Så dom er jeg da ikke! dom baklengs = mod
Lonely Wolf Skrevet 29. august 2004 Forfatter Skrevet 29. august 2004 Vel no har jeg innstalert di slik d står i readme fila. Men funker fortsatt ikke.
Bytex Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Alle mod'ene jeg har testa funka helt greit. Har bare prøvd lommelyktmodden og den som får monstrene til å bli liggende lenge da..når jeg loader dem blacker skjermen ut og hovedmenyen kommer tilbake. Så er det bare å loade et savegame..snodig at det ikke virker for deg.
Bloody Mess Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Ja, snodig, jeg er ikke så sikker på om dette nedenfor er konstatert. NEi du sier ikke det Så dom er jeg da ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå