Gå til innhold

Flott av Netshop.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg og bestillte billige hd'er og ett skjermkort :love: , men som ikke var inne, men nå blir det utsatt :( Så sendte eg en mail og spurte om di kunne bytte til ett annet skjermkort, på meg brukte bruktedi "god" tid til og svare på og vipps så var dem også utsolgt :(

Så får en en mail tilbake med at dem er utsolgt :roll:

Så skal eg har diskene og skjermkortet mitt innen rimlig tid nå så må bestemme meg for ett 3dje skjermkort, og med alle skjermkorta som er utsolgt, så er det ikke så mange igjen og velge mellom :(

Så hadde di svart/lest e-posten min med engang, så hadde eg også hvert glad som en fisk :/

Endret av Fuel
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da jeg bestemte meg for å kjøpe pc deler over nett tenkte jeg automatisk på å bruke komplett, men så leste jeg mye bra om netshop her på forumet og bestemte meg for å prøve dem. Og det angrer jeg ikke på et sekund! :D

For det første er de rask når det gjelder leveringstid og for det andre er de helt kanon når det gjelder service.

Sendte de en forespørsel på om de kunne forandre på en av ordrene mine, og de svarte bare timer etterpå.....OG DET PÅ EN SØNDAG :D ....jeg vet ikke om det er vanlig hos andre nettbutikker, men jeg ble iallefall utrolig imponert :) .

Netshop har fått en fast kunde i meg :love: . Håper de klarer å holde oppe dette bra nivået nå når så mange får kjennskap til den gode kvaliteten deres og de mest sannsynlig vil få bøttevis m kunder :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Hadde de latt meg betale med VISA eller MASTERCARD så ville jeg ha grodd fast hos netshop :p

Hei Lockedup.net og dere andre,

 

Da ser du ut til at du dessverre må "gro fast" fordi vi nå faktisk tar imot betaling med VISA og MasterCard. :thumbup:

 

Håper dette gjør handelen og betalingen noe enklere ;)

 

Mvh,

Andreas S, Netshop

Lenke til kommentar
Det skulle jo bare mangle...

Prøv å få pcustyr til å gjøre dette før du sier at det bare skal mangle.

Bra av netshop!!

Det har du helt rett i, har ventet en måned og 2 dager på returvarer fra PCutstyr nå, de svarer ikke på mail og attpåtil ljuger for meg....... :thumbdown: NetShop har jeg fått et meget godt inntrykk av, og til de som sier at det bare skulle mangle vet ikke bedre, for dette er sinnsyk bra service av Netshop :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...